Connect with us

Bolos

The Lizards presenten el seu nou clip “Going On” com a resum final de gira

Publicat fa

el

The Lizards ens presenten un nou videoclip de la cançó “Going On”, que reflecteix l’activitat de la banda durant l’any que va durar la seva gira, totalment interrompuda pel Covid-19 quan es disposava a començar la seva recta final en nombrosos festivals durant 2020 que mai van poder arribar a fer-se.

“Inside your head” va ser el tercer disc que va servir per afermar-se com banda després de dos discos i alguns canvis de formació. És el seu disc més sòlid i va sortir al febrer 2019, tocant 54 concerts en un any, incloent dates a França i Dinamarca. A aquestes dates calia haver-li sumat més de 20 que tenien confirmades per acabar la gira que al final no es van poder realitzar.

La banda fa mesos que treballa en la composició del nou disc que arribarà a finals del 2021, i aviat veurà la llum un dels temes d’avançament. També van passar pel programa “Menú Stereo” on van convidar al grup “Los Bengala” per tocar alguns temes junts com la versió del “Bad Reputation” de Joan Jett, una de les grans influències de The Lizards.

The Lizards és un power trio de Barcelona format el 2007 que es caracteritza per les seves grans melodies, una veu preciosa, tornades corejables i un contundent so que beu d’influències com Joan Jett, Motörhead o Misfits. A el principi era una banda íntegrament de noies però després de diferents canvis, en l’actualitat la componen Carla Santacreu (veu principal i guitarra), Judith Jordan (baix i cors) i Edgar Beltri (bateria).

Bolos

ADA ODA el post-punk italià de l’underground bruselenc arriba al Monkey Week

Published

on

By

El projecte va ser iniciat el 2020 per César Laloux (The Tellers, BRNS, Italian Boyfriend) amb Victòria Barracato a la veu.

Les cançons de Cèsar descriuen les impressions sobre l’amor i la gent que l’envolta. Les lletres van ser traduïdes a l’italià i adaptades per Victoria, filla d’un immigrant sicilià.

A l’escenari ia l’estudi, el duo està acompanyat per Clément Marion al baix (David Numwami, Judith Kiddo), Alex De Bueuger a la bateria (Alaska Gold Rush, Gros Cœur) i Aurélien Gainetdinoff (San Malo, Yolande Bashing) a la guitarra.

ADA ODA va publicar el seu primer àlbum, “Un amore debole”, a la fi de novembre de 2022 en 62 TV records/PIAS.

Des de llavors estan collint èxit per tot Europa, actuant a festivals de showcases com MaMa, Bar a Trans, Crossroads o We Are Open. El 2023, el grup ja té programats més de 70 concerts a Europa incloent actuacions a DOUR, Rock a Seine, i per primera vegada a Espanya, a l’Alhambra Monkey Week aquest dissabte 25 de novembre a la mitjanit.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.