Connect with us

Novetats discogràfiques

Los Raros, nou single i videoclip “Calavera de Cristal”

Publicat fa

el

Fa unes setmanes us es va presentar el nou disc de Los Raros, ‘Erreaerreo’ i el seu primer single ‘Agonizar’. Los Raros és la banda liderada per Álvaro España, el llegendari cantant de Fiskales Ad-Hok i Juan Pablo “Mecha de Clavo”, guitarra erudita en projectes Santiagueños com ara Pendex, Fiskales Ad-Hok, Familea Miranda o Solar, entre d’altres.

Avui ens presenten per partida doble el seu nou single “Calavera de Cristal”. Acompanyat d’un fantàstic videoclip elaborat pels audiovisualistas Cincoojos. Álvaro España, Joan Pablo “Mecha de Clavo” i els seus sequaços ens mostren, amb “Calavera de Cristal”, el seu costat més ballable i festiu.

Novetats discogràfiques

CLOE RIEMBAU estrena nou single i videoclip ‘De maig a juny’

Published

on

By

Cloe Riembau estrena avui el nou single i videoclip “De maig a juny”, segon avançament del que serà el seu disc de debut, que es publicarà a la primavera. El nou tema ja es pot escoltar a totes les plataformes, i el videoclip, amb realització d’Erol Lleri per Bonobo Films, ja es pot veure a youtube.

També s’han anunciat els dos primers concerts que farà enguany: seràn el 14 de març al Teatre Mundial de La Bisbal d’Empordà, i el 19 de març a l’Heliogàbal de Barcelona, en concert doble amb Cai Godayol.

Amb una proposta emocional i a la vegada íntima, la jove cantant i autora bisbalenca és el darrer tresor sorgit d’aquesta pedrera musical inesgotable que és l’Empordà. 

Cloe Riembau ja té pràcticament enllestit el seu primer disc, produït per Aleix Bou amb el suport de Jaume Pla (Mazoni). Es publicarà a la primavera de 2026 arran de la seva recent victòria al concurs Sona 9, però és la culminació d’una trajectòria fulgurant que, en només tres anys, l’ha portat de ser una cantant de versions a focalitzar-se en l’autoria, marcant perfil amb un estil singular que l’apropa a referents internacionals de l’esfera indie-pop.

En directe, l’acompanya una banda formada per Pau Giralt als teclats i guitarra, Ot Granados al baix i Guillermo Elizaga a la bateria.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.