Connect with us

Novetats discogràfiques

LALO LÓPEZ torna amb “Víctima del Deseo”, un trepidant tema de punk-funk produït pel Sr. Chen

Publicat fa

el

La passió desbordant de Lalo López es desplega amb cada acord del seu proper EP en solitari, L, que veurà la llum a l’abril. Després de l’incendi emocional que va ser “Árboles”, ara ens submergim en les flames vibrants de “Víctima del Deseo”, un vertiginós tema de punk-funk gestat pel geni musical del Sr. Chen.

La cançó ressona amb la urgència d’un tema de LCD Soundsystem, convidant-nos a submergir-nos al ritme amb la mateixa intensitat que un rocanrol d’Eddie Cochran alterat per amfetes. És un viatge tragicòmic, com un Romeu decadent a la recerca de la seva Julieta en un after-hour, però aquest viatge es tradueix a “Víctima del Deseo”, una muntanya russa emocional que culmina en un cadàver exquisit, una obra mestra musical.

Brigitte Emaga presta la seva veu, una joia en aquesta simfonia d’emocions, mentre el Comandant Loperena deslliga la seva màgia a la guitarra solista. Lalo López desafia les normes, deconstruint el mite de l’amor a primer cop d’ull amb distorsions i una producció bruta, però poderosa. Cada nota és una declaració de rebel·lia, una ruptura amb allò convencional, i ens porta a ballar amb la desenfrenada passió de gossos en zel.

Aquest pas audaç marca la nova travessia musical de l’artista barceloní després de la dissolució de la Fundació Tony Manero. És una odissea basada en el risc, l’experimentació i la intrèpida connexió amb la música de ball més contemporània. A cada compàs, Lalo López ens guia per un camí on la música es converteix en una expressió visceral de les seves emocions més profundes.

Però entre els acords i les lletres apassionades, sorgeix una incògnita intrigant que es desvetlla al lyric vídeo: Qui va matar Lalo López?

La idea darrere del lyric video del tema es transforma en una cosa única i provocadora quan Lalo decideix portar-lo a un nivell completament diferent. En lloc de seguir la convencionalitat, ens submergim en l’estètica del crime scene video. Inspirat en l’estil anticlimàtic d’Aki Kaurismaki, decideix representar la trama visual del vídeo com una escena del crim, on la narrativa se centra en l’assassinat de Lalo López, presentant pistes visuals i detalls a cada fotograma.

El cadàver d’una estrella decadent del rock es converteix en el punt central del vídeo, però la història no es presenta de manera lineal; més aviat, es proporcionen fragments d’evidència de manera desordenada, desafiant els espectadors a reconstruir la trama per ells mateixos.

La genialitat de lenfocament rau en la participació activa del públic. Lalo convida els fanàtics a crear les seves pròpies històries de l’assassinat utilitzant les pistes visuals proporcionades al lyric video. A les seves xarxes socials, encoratjarà els seguidors a compartir les seves versions més imaginatives i absurdes del crim, cadascuna més creatiu i extravagant que l’anterior.

El lyric video no es converteix només en una obra d’art visual, sinó que també es transforma en una plataforma interactiva on els fanàtics es converteixen en detectius d’una història fictícia. L’enfocament innovador i la participació activa del públic eleven l’experiència del lyric video a una forma d’entreteniment única i memorable.

Novetats discogràfiques

MARAGDA avançen el doble senzill “Skirmish” i “My only link”

Published

on

By

El segon treball de la banda vallesana Maragda portarà per títol ‘Tyrants’ i veurà la llum el proper 8 de maig del 2024 via Spinda Records.

Si el mes passat avançaven la pista que dóna nom a l’àlbum, avui presenten un doble senzill que conformen les cançons “Skirmish” i “My only link”, i ho tornen a fer mostrant-les en les seves versions d’estudi i de directe, extretes aquestes últimes de la live session que recentment van gravar als Siete Barbas Estudios.

Melòdies, atmosferes, composicions de gran complexitat i actitud garatge són els components principals de ‘Tyrants’.

D’aquesta manera, Maragda, continuen desgranant aquest esperat treball que suposa la continuació al seu exitós debut homònim (2021, Spinda Records) i l’EP en directe ‘The Reckless/Evils Seed’ (2022, Spinda Records). En aquesta nova entrega discogràfica la banda ens submergeix en un viatge introspectiu a través d’una amalgama de temes que abasten des de les limitacions autoimposades fins a la lluita pels valors, l’amor, l’esperança i els comiats. Tot plegat es desenvolupa en un hipotètic univers de fantasia, on la psicodèlia i el rock progressiu es fonen constantment afegint matisos d’altres estils com ara el garatge.

Per a la creació de l’àlbum “Tyrants”, Maragda es va embarcar en un viatge creatiu que els va portar als Big Snuff Studios de Berlín, on van col·laborar amb l’enginyer Richard Behrens, conegut pel seu treball amb bandes com Kadavar i Elder. Posteriorment, la masterització va anar a càrrec de l’aclamat enginyer Peter Deimel (habitual de bandes com Motorpsycho) als Black Box Studios de França, consolidant així una col·laboració reeixida que va començar amb el seu àlbum debut.

A l’apartat visual, la banda s’ha tornat a associar amb l’estudi Error! Design (Explosions In The Sky, Russian Circles, Mastodon) per al disseny gràfic de l’àlbum, assegurant una experiència estètica cohesiva i captivadora per als seguidors.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.