Connect with us

Bolos

Meconio actuarà al Dràstik Punkaires de Granollers

Publicat fa

el

Aquest dissabte 15 de desembre se celebrarà l’última actuació de l’any al Dràstik Punkaires (seu social de l’associació l’Arcada Koncerts i del Col·lectiu Punkaires) de Granollers. Comptarà amb dues propostes molt transversals. Meconio, duet de l’escena underground de Barcelona, en òrbita del col·lectiu “Ojalä este mi bici“, que ja diu molt del perfil de la banda. Lletres que reivindiquen el que tots volem i lluitem… les acompanyaran l’obra de Microteatre “Els Desgraciats” amb dos actors que estan dins del TOP de l’escena alternativa teatral del nostre país, un atemptat teatral de vint minuts per transmetre una història brutal.


A les Meconio se’ls surt la música de dins, toquen perquè no els queda una altra i això es nota en cada cop, et colpejen en cada nota mentre la seva música s’obre pas a cops de colze, entre la urgència rasposa i la bilis corrosiva del punk, entre el “torcimiento” rítmic i la pressió emocional del post, entre una guitarra i una bateria creen cançons que rellisquen esmunyedisses, fugint de les comparacions.

Per obrir la jornada hi haurà una actuació de Microteatre o atemptat teatral, com diuen els seus creadors. “Els Desgraciats” és una obra de 20 minuts de durada on dos clowns intenten sobreviure i llepar­se les ferides en un món post apocalíptic ple de decadència i mandonguilla. Text i Direcció: Iván Morales. Interpretació: Pol Fernández i Albert Boix.


Dissabte 15 de desembre 2018

20.08h – Portes 19.12h
Dràstik Punkaires Granollers (BCN)
Donatiu de 5€

Bolos

LA ÉLITE posa banda sonora al caos amb la seva gira més ambiciosa fins avui

Published

on

By

LA ÉLITE, el duet de synth punk de Tàrrega que ha revolucionat l’escena alternativa estatal, anuncia la seva ambiciosa gira TOUR 2025 amb motiu del desè aniversari. Després d’un any imparable sobre els escenaris, la banda suma noves dates al seu calendari, amb parades a capitals europees com Berlín i Londres, i el seu esperat salt a Ciutat de Mèxic.

Durant aquesta gira, el duo repassarà el bo i millor del seu repertori d’himnes. Són ja 10 anys des que Nil i Diosito s’ajuntaran per primera vegada en un garatge per fer música. Des de llavors, s’ha consolidat la seva identitat sonora amb sintetitzadors, bases accelerades i diferents col·laboracions.

Amb la seva estètica i lletres que representen més d’una generació, LA ÉLITE ha convertit cadascun dels concerts en una festa catàrtica. Ara, el grup continuarà durant tot l’any per més de 20 ciutats, incloent-hi grans festivals i les millors sales del país com La Riviera (Madrid), Santana 27 (Bilbao) o Razzmatazz (Barcelona).

LA ÉLITE es prepara ara per al seu salt internacional més ambiciós: el proper 12 de desembre creuaran per primera vegada l’Atlàntic per presentar-se a Ciutat de Mèxic, dins del cicle Fòrum IndieRocks!, una de les places més importants de Llatinoamèrica per a la música alternativa.

Entre les noves dates també destaquen la visita a Cassiopeia (Berlín) el 26 d’octubre i el concert al Hootananny (Londres) el 10 d’octubre, consolidant així la seva expansió internacional.

Amb aquesta gira, La Élite no només celebra deu anys de trajectòria, sinó que reafirma el seu estatus com un dels directes més incendiaris i singulars del panorama nacional. Prepara’t per poguejar, suar i cridar cadascuna de les seves cançons. La festa no ha fet més que començar.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.