Bolos
Ladilla Rusa actuarà al cicle Cítric de l’Ateneu 9Barris
El 26 de març (19h) tindrà lloc a l’Ateneu de 9 Barris de Barcelona el concert de la banda més macarra i festiva del territori català, el duo Ladilla Rusa. L’actuació tindrà el pròleg a càrrec del periodista Nando Cruz, que explicarà el seu projecte, ja finalitzat, “Otros escenarios posibles”.
Ladilla Rusa és un grup de Montcada format per Tania Lozano i Víctor F. Clares. Neix al 2017 com una broma en forma d’electropop. El seu estil irreverent i eclèctic és capaç de crear hits cantats a tota festa que valgui la pena. Des de llavors, el grup de Montcada acumula desenes de milions de reproduccions youtube. Ladilla Rusa ha col·laborat amb artistes com Joan Colomo o Los Ganglios, recreant un imaginari orgullós de la perifèria.
El concert anirà precedit de la xerrada “Otros escenarios posibles” del periodista musical Nando Cruz, on ens mostrarà els escenaris que ha anat descobrint. Un viatge per les incomptables realitats musicals que coexisteixen a Barcelona. Expressions crítiques i lúdiques, populars i marginals, secretes i públiques que componen, alimenten, desborden, qüestionen i defineixen la ciutat de Barcelona i rodalies.
Bolos
Les argentines FIN DEL MUNDO tornen a Europa
Les argentines FIN DEL MUNDO anuncien la seva propera gira per Espanya i França, que tindrà lloc del 8 al 24 de maig de 2026. El tour passarà per Illes Balears (1), Comunitat Valenciana (2), Múrcia (1), Andalusia (3), Astúries (1), Aragó (1), Comunitat de Madrid (1), Catalunya (1) i Múrcia, Granada, Saragossa i Vitòria-Gasteiz; a més de dues parades inèdites a França: Nantes i Rennes.
Aquesta serà la quarta visita del grup a la península des que iniciessin les seves gires pel vell continent a la tardor de 2023, reafirmant el vincle creixent amb el seu públic europeu.
El grup continuarà presentant el seu aclamat àlbum ‘Hicimos crecer un bosque’ (editat el 2024 per Spinda Records), consolidant la seva proposta que combina indie rock amb influències de dream pop, shoegaze i passatges de tall post-rock, caracteritzada per atmosferes envoltants i una forta càrrega emocional.
En els darrers anys, Fin del Mundo ha guanyat projecció internacional després del seu pas per plataformes com KEXP i espais destacats com Los Concerts de Radio 3, a més d’intenses gires que els ha portat per països com Argentina, Brasil, Xile, Costa Rica, Espanya, França, Gibraltar, Itàlia, Mèxic, Perú, Portugal, Suïssa i Uruguai.
Les entrades per a tots els concerts ja són a la venda.
08.05 en Mallorca @ Cranc Festival
09.05 en Murcia @ Sala Spectrum
10.05 en Valencia @ Loco Club
12.05 en Granada @ Planta Baja
13.05 en Sevilla @ La 2
14.05 en Córdoba @ Hangar
16.05 en Oviedo @ Sala Tribeca Live
17.05 en Zaragoza @ La Lata de Bombillas
19.05 en Nantes (FR) @ Stereolux
20.05 en Rennes (FR) @ Antipode
21.05 en Madrid @ Sala Copérnico (Sound Isidro)
22.05 en Barcelona @ Sala Upload
23.05 en Castellón @ Sala Terra
24.05 en Vitoria-Gasteiz @ Jimmy Jazz

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques7 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
