Connect with us

Art Visual

Todo por el punk presenta la performace “1522-1622”

Publicat fa

el

Després de rebre la notícia que la companyia Todo por el punk era una de les guanyadores del certamen per aspirar a la beca del projecte SOS cultura, iniciativa de la Fundació Carulla, es van arremangar les mànigues i van picar a la porta de col·laboradors i col·laboradores amb les quals, Todo por el punk com a companyia els venia de gust muntar un pollo, no només això sinó que a sobre van acceptar!

Ara ha arribat el dia de compartir “1522 -1622 (O la congelación de brujas)”, una performance que es realitzarà aquest dissabte 13 de febrer (12.00h) a l’espai d’Art Torre i Muntadas del Prat del Llobregat (BCN), metro i Renfe al costat. I com podeu imaginar l’aforament serà reduït per motius obvis.

La performance fa un homenatge a la crema de bruixes en temps de la inquisició, d’aquí el nom 1522-1622, on es van realitzar aquests escarnis públics, tant a bruixes com a dissidents. “L’espectacle mescla música i teatre amb arts visuals i pretén plantejar qüestionar si és necessari el crit social per tornar a la normalitat derivada de la crisi sanitària, ja que sempre hem pensat que justament la normalitat sempre ha estat el problema”, ens comenta Pol Fernandez de Todo por el punk.

Os invocamos al Akelarre!
*Tendremos un fanzine to guapo!


Centre d’Art Torre Muntadas
C/. de Jaume Casanovas, 80
08820 El Prat de Llobregat
Barcelona

Art Visual

XII RÒMBIC, el festival de teatre de titelles per a adults, el 10 i 11 d’abril a l’Ateneu 9 Barris

Published

on

By

El festival de teatre de titelles per a adults de Barcelona, arriba a la dotzena edició! Un festival coorganitzat de forma comunitària amb l’Associació Titellaire de Roquetes, la Casa Taller de Marionetas Pepe Otal, La Puntual i l’Ateneu Popular 9 Barris.

Aquest any el Ròmbic proposa un cap de setmana de titelles que viatja entre la tradició i la contemporaneïtat. Històries que combinen humor, crítica i poesia visual, amb companyies que exploren nous llenguatges escènics a partir dels objectes, les titelles i la música en directe.

El festival arrenca divendres 10 d’abril amb l’estrena de la companyia catalana La Dona Calba, en residència a l’Ateneu, que presenta Entresòl 1a, una peça de teatre visual que posa el focus en la precarietat de l’habitatge i les vides que s’hi acumulen.

La programació es completa amb les propostes de Luciano Mansur (Proyecto Frankenstein), Teatro Arbolé (Tragedias de amor y cuernos) i Jordi Bertran (Clàssics). 

Dissabte 11 d’abril, la companyia francesa La Pendue presenta La Manékine, una proposta de titelles i música en directe que revisita el conte medieval de La noia sense mans.

Consulta tota la programació a la seva web

ENTRADES

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.