Bolos
Amb empremta d’autor: Som del Montseny presenta el concert de Clara Poch i Marçal Calvet amb Dalmau Boada

Un concert performatiu que es construeix a través d’un llenguatge multidisciplinar on música i gest es confonen i manifesten una forma d’encarar el procés de transformació social que vivim actualment.
Fortuna parla de comiat i d’abismes. Un crit d’homenatge a totes aquelles persones que decideixen aixecar la pedra que obstrueix i s’abandonen a un propòsit més elevat, aquell que només la fortuna més sutil pot definir com a causa bona o dolenta. Un salt al buit per conviure amb tot allò que no controlem. Una metàfora que planta cara a la ferida social i a la mala costum d’assenyalar enfora, quan parlem de tot allò que no en sagrada.
Fortuna és un camí detransformació vers la fragilitat més pura: “Que cremi en mi tot allò que jo era i que ja no em serveix i que esdevingui pols i cendra”.
Fortuna és atzar i tot atzar requereix canvi. Fortuna parla de comiat i d’abismes. Un crit d’homenatge a totes aquelles persones que decideixen aixecar la pedra que obstrueix i s’abandonen a un propòsit més elevat, aquell que només la fortuna més sutil pot definir com a causa bona o dolenta. Un salt al buit per conviure amb tot allò que no controlem. Una metàfora que planta cara a la ferida social i a la mala costum d’assenyalar enfora, quan parlem de tot allò que no en sagrada.
Fortuna és un camí detransformació vers la fragilitat més pura: “Que cremi en mi tot allò que jo era i que ja no em serveix i que esdevingui pols i cendra”.
Fortuna és atzar i tot atzar requereix canvi.
Clara Poch i Marçal Calvet fan el gir artístic més contundent de la seva carrera i surten de la seva zona de confort professional (Mumusic Circus) per deslligar-se de la seva pròpia etiqueta dins del sector escènic, explorant així un nou format d’expresió que transforma el filó de la seva trajectòria artística.
Co-fundadors de la Cia. Mumusic Circus, ambdos especialitzats en escoles de circ contemporani a França i amb una extensa carrera escènica als carrers i als teatres de tot Europa, la música en viu havia estat sempre el fil conductor de tots els seus espectacles però mai n’havia estat la protagonista principal com aquí.
La Clara i en Marçal han decidit apartar la caràtula fàcil del seu llenguatge artístic: “una acrobàcia aèrea de seguida aixeca aplaudiments i font d’admiració, però sabem que hi ha algú molt més sensible amagat rera aquestes proeses físiques que necessita expresar-se d’una forma molt més pura i aquesta fragilitat és el propòsit de Fortuna”.
Fortuna és el primer pas vers un camí molt més introspectiu i honest sense tècniques ni condicions imposades. Una nova etapa de canvi entre els milions de canvis generals en aquests temps de pandèmia mundial.
Divendres 23 d’abril 2021 20.00h.
Amb EMPREMTA D’AUTOR 2021
6è CICLE MUSICAL del BAIX MONTSENY
Ciutat: Sant Esteve de Palautordera
Lloc: c/ Pare Casals, 2
ENTRADES a 8€


Bolos
Els barcelonins ALAVEDRA surten de gira

El quartet barceloní Alavedra torna a la carretera amb nova gira per diverses ciutats d’Espanya, on presentaran “feliz a la fuerza”, el seu darrer àlbum: un treball de pop amb ironia, guitarres lluminoses i una mirada generacional carregada d’humor i desencís.
Formats per Xiri, Dani, Ret i Genís, fa cinc anys que Alavedra dóna forma a una proposta irreverent que ha passat per festivals com Primavera Sound o Canela Party. En el seu nou disc, el grup navega entre el “fake optimism” i el desfogament emocional i en resum, sobre aquest “feliz a la fuerza” en temps d’aparent optimisme.
La gira arrenca inaugurant l’estiu a Móra la Nova, passa per Navarra, València i Oviedo a la tardor, i s’endinsa a l’hivern amb parades a Lleida, Saragossa, Múrcia i tancament a Madrid.

-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga