Bandes
House of Fever! Live Sessions presenta a WolfWolf interpretant en directe ‘The Blind Butcher’ i ‘Klaus’
House of Fever! Live Sessions és un projecte nascut de la unió entre l’estudi d’enregistrament La Masia Music Lab, amb seu a la masia Can Vilagut, a Collserola, i l’agència de comunicació musical Fever! Productions i el realitzador audiovisual Carlos Sedeño (a.k.a. Carlsed). Es tracta d´una sèrie de live vídeos rodats a l’interior de la masia que pretén servir d’aaparador a bandes i artistes del panorama local musical, però també internacional.


El duet suís WolfWolf protagonitza el tercer capítol de la sèrie de live videos amb dues de les seves cançons més populars: ‘The Blind Butcher’ i ‘Klaus’.
Al tercer episodi de House of Fever! Live Sessions ens presenten el duet suís de trash&blues WolfWolf, que per uns dies van canviar el seu hàbitat natural dels boscos suïssos pels de Collserola, a Barcelona, on a més de buscar noves preses per emportar-se a la gola, van aprofitar per gravar dues de les seves cançons més populars a La Masia Music Lab. Després del vídeo inaugural protagonitzat per Señor Suerte i el seu tema ‘El descalabro (El Enfado)’, un segon vídeo en acústic i en directe de “MUCHO MUCHO MUCHO”, l’últim single de Delafé (Óscar D’anell) i Marina Prades, arriba ara un capítol doble on WolfWolf interpreta “The Blind Butcher” i “Klaus“.
Natura, música, entorn rural i història, tot captat per la qualitat increïble d’un gran estudi d’enregistrament i d’una càmera Red.
Bandes
JAZZTONIC, el jazz com espai de diàleg, risc i llibertat
Un grup de músics arrelats a la falda del Montseny que uneix l’energia del jazz i el funk amb la força del rap de Valtònyc.
Artur Bogunyà a la trompeta, Mau Boada a la bateria, Gora Casado als teclats, Fernando Redondo “Dinky” al contrabaix i Josep Valtònyc al micròfon cuinen un directe viu, orgànic i ple de matisos. Les seves composicions transformen les bases habituals del rap en un paisatge sonor on la improvisació, el groove i la llibertat del jazz prenen protagonisme.
Les lletres de Valtònyc, punyents, reivindicatives i compromeses, conviuen amb una vessant més íntima i reflexiva, i troben en aquest format una nova dimensió expressiva. El resultat és un espectacle intens, on la contundència del missatge es fusiona amb la sensibilitat i la riquesa musical de la banda. Una proposta que trenca fronteres entre gèneres.
Cinc músics, un sol pols
GORA CASADO (teclats i guitarra), Guitarrista i teclista provinent de Tenerife. Ha construït la seva trajectòria barrejant jazz, rock, funk, flamenc i músiques tradicionals, i ha col·laborat amb músics com Santi Arisa, Ira Prat, Tànit Navarro i Kwame Adzraku.
FERNANDO REDONDO “DINKY” (baix i contrabaix), Músic i enginyer de so. Ha produït i girat per Europa i Amèrica amb bandes com Alma Afrobeat Ensemble, Füfü Ai, Nakany Kanté i Pirat’s Sound Sistema. Medalla d’Or als Global Music Awards amb «Arcaron», de YK Band, i membre fundador de Slow Walk Music, segell especialitzat en música africana.
JOSEP VALTÒNYC (veu i lletres), Raper mallorquí amb divuit anys d’escenaris a l’esquena. Premi Enderrock al millor disc de música urbana 2018. Ha col·laborat amb Zoo, Tomeu Penya i Ana Tijoux.
ARTUR BOGUNYÀ (trompeta), Trompetista, bateria i compositor de registre camaleònic, del jazz al reggae, la world music, l’electrònica i la música urbana. Productor musical d’arts escèniques i fundador de l’Artur Bogunyà Quintet, formació de latin jazz groovy establerta al Montseny.
MAU BOADA (bateria), Músic, compositor i productor amb més de trenta anys de trajectòria i més de cinquanta discos. Ha format part d’Esperit!, Les Aus, Zeidun i l’Orquesta del Caballo Ganador, i ha col·laborat amb Pau Riba, Christina Rosenvinge, Lydia Lunch, Joan Colomo i El Petit de Cal Eril. Ha girat per Europa i els EUA i ha tocat al Primavera Sound, el Sónar i l’SXSW.
-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
