Novetats discogràfiques
A punt de veure la llum el nou disc “Tremolau Eterns Mortals” dels menorquins del metall Fornaris

Fornaris son un power duo Black Screamo-Metal, format l’octubre del 2017 a Menorca. Parents llunyans de les “Erissones”, la nissaga Fornaris van ser tres generacions de dones escorpines que exercien la bruixeria al voltant del S.XVI a Ciutadella, Menorca. Crearen una autèntica plaga d’espiritisme que provocà el seu ostracisme, empresonament i posterior execució. Els Fornaris és proclamem com a mèdiums d’aquestes veus, la imatge viva de la seva reencarnació.
“Tremolau Eterns Mortals” està format per 11 cançons gravades a la seva casa durant el 2020/21, mesclades i produïdes per Jose Miguel Allés i masteritzades als estudis de Musikbox Menorca per en Luca Pedregosa.
Col·laboren al disc diferents i reconeguts músics de l’illa; com José Montes – Transmuntanus, el Chino – El Noi del Sucre, Leo – Lokal 5 Ska, Nito – Nonasound, Carlitos – Back Yaad, en Sarque – Xaranga d´es Xubec. També col·labora la guanyadora del Poetry Slam Spain 2021, Sandra Lucena més coneguda com Mamafiera a les veus, en Marc de Templo Negro als plats, i als coros amics com en Cristian Rasta – Svnya/Kotna i na Núria.

Novetats discogràfiques
Estribillo al cerebro: LA PALOMA publiquen el seu nou single “Sé lo que quiero”

Hi ha cançons que s’intueixen importants des de la primera vegada que se senten. “Sé lo que quiero” n’és una: de les que saps que t’acompanyarà durant molt de temps: als concerts de La Paloma als que assistiràs i també als teus auriculars. De melodia immediatament reconeixible i tornada que s’adhereix al cervell de manera irremeiable, el tema tracta sobre “habitar un espai físic o temporal -explica la banda- que s’ha anat degradant. Passa el temps i no hi ha millora, però, per alguna raó, has de resistir i quedar-te una mica més, tenint clar que les coses canviaran”. Com sempre, el trio és capaç de trobar la tecla generacional, convertint els seus lliuraments en petits himnes.
El grup estarà presentant la cançó en directe (i tots els seus clàssics) aquest 21 de juny a Matadero Madrid en un concert al costat de Baiuca, Hinds i Error 97
“Sé lo que quiero” és el segon avançament del que serà el segon àlbum de La Paloma. El combo radicat a Madrid es va convertir en una de les sensacions més fascinants de l’escena rock nacional amb l’aparició del seu ja mític primer EP “Una idea, pero es triste” (2021). La posterior publicació el 2023 de ‘Todavía no”, el seu disc de debut en format llarg, va confirmar les expectatives dipositades al grup i li va servir per fer el salt definitiu de promesa a realitat contrastada. L’expectativa, per tant, davant la nova feina de Nico, Lucas i Juan és màxima i els singles previs no fan més que corroborar-ho.
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga