Novetats discogràfiques
GYOZA anuncien nou àlbum i ens presenten el seu primer avançament “Bitter End”

GYOZA fan un pas endavant i estrenen “Bitter End“, primer avançament del que serà el seu tercer disc d’estudi. It Never Rains But It Pours és el títol d’una obra de llarga durada que sortirà al carrer el 22 d’abril. Santi García es va encarregar de la producció d’un LP enregistrat entre Cal Pau i Ultramarinos Costa Brava.
El tercer pas com a banda ha vingut acompanyat d’una destacable renovació de pell: Isaac Valdés (guitarra, samplers, teclats) i Marina Berlanga (bateria) s’han unit en aquesta nova fase al grup, sumant forces amb Adrià Marva (veu, guitarra) , Xavi Montferrer (guitarra) i Alex Fernández-Cardellach (baix) a l’hora de concretar una volta de rosca al descobert el 2020 amb “Early Bird”. “Bitter End” és una prova palpable de la versió 3.0 de GYOZA: els riffs gruixuts dels barcelonins s’emmotllen a un to més eteri, en què clars i foscos acaben de trobar un seductor punt perfecte de trobada al mig d’un tsunami de cridaners efectes sonors.
Melòdicament “Bitter End” pren el seu origen d’una seqüència d’acords que Adrià Marva, líder i cantant del grup, va compondre fa 10 anys. A nivell conceptual, el single aprofundeix en el nexe que ens uneix a la mort al llarg de tot el nostre curs vital.

Novetats discogràfiques
Estribillo al cerebro: LA PALOMA publiquen el seu nou single “Sé lo que quiero”

Hi ha cançons que s’intueixen importants des de la primera vegada que se senten. “Sé lo que quiero” n’és una: de les que saps que t’acompanyarà durant molt de temps: als concerts de La Paloma als que assistiràs i també als teus auriculars. De melodia immediatament reconeixible i tornada que s’adhereix al cervell de manera irremeiable, el tema tracta sobre “habitar un espai físic o temporal -explica la banda- que s’ha anat degradant. Passa el temps i no hi ha millora, però, per alguna raó, has de resistir i quedar-te una mica més, tenint clar que les coses canviaran”. Com sempre, el trio és capaç de trobar la tecla generacional, convertint els seus lliuraments en petits himnes.
El grup estarà presentant la cançó en directe (i tots els seus clàssics) aquest 21 de juny a Matadero Madrid en un concert al costat de Baiuca, Hinds i Error 97
“Sé lo que quiero” és el segon avançament del que serà el segon àlbum de La Paloma. El combo radicat a Madrid es va convertir en una de les sensacions més fascinants de l’escena rock nacional amb l’aparició del seu ja mític primer EP “Una idea, pero es triste” (2021). La posterior publicació el 2023 de ‘Todavía no”, el seu disc de debut en format llarg, va confirmar les expectatives dipositades al grup i li va servir per fer el salt definitiu de promesa a realitat contrastada. L’expectativa, per tant, davant la nova feina de Nico, Lucas i Juan és màxima i els singles previs no fan més que corroborar-ho.
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga