Connect with us

Bolos

Concert de Kakkmaddafakka a Barcelona el 9 de març 2023

Publicat fa

el

Els KAKKMADDAFAKKA no estan fets per descansar. L’energia acumulada d’aquests dos anys sense concerts han donat fruit al seu nou àlbum “Revelation” i la seva gira europea.

Els cincs noruecs demostren, una vegada més, que poden desenvolupar el seu so sense allunyar-se de les seves arrels: cançons pop modernes amb altres com reminiscències del so disco dels ’70 i sintetitzadors típics dels ’80.

“Revelation” és la continuació lògica de “Diplomacy” (2019), que ja sonava molt més electrònic que el seu antecessor “Hus” (2017), i estan ansiosos de tornar a tocar clàssics com Forever Alone, Restless o Naked Blue.

APOLO 2
OBERTURA DE PORTES: 20:00 H
TAQUILLA: 30 €
ANTICIPADES: 25 € + despeses de distribució
PUNTS DE VENDA: Apollo

Bolos

SACRALVNA obriran els vermuts All-Yearer organitzats per Aloud Music

Published

on

By

Comença un nou curs. Agost s’ha acabat, la temporada de festivals d’estiu arriba al final però no la música. Això mai. Perquè els símptomes d’esgotament es van fer per als altres.

Incombustibles, a la recerca d’agitar el vesper, de treballar amb projectes locals i intentar seguir tenint idees boges, Aloud Music comença a organitzar l’All-Yearer.

Què és? Una mica superfàcil: concerts en horari vermut, a les 12h, un diumenge al mes. Un concert a la Sala Club de la Paral·lel62 (Club P62), per a 120 persones, amb un atractiu més que interessant: la banda que toca aquell mes tria a la banda que tocarà el mes que ve.

I quins seran els encarregats d’obrir el cicle? Sacralvna i el seu espectacular Ritual/Compulsió (Brunzit / Estudi Mazmorra / Aloud Music, 2026). Un treball de debut que els va posar a la boca de tots perquè la seva contundència sonora ens porta cap a eteris paisatges que oscil·len entre la bellesa i la tensió.

Un concert que va més enllà, ja que l’All-Yearer busca fer una volta a la música en directe. Com? Teixint una mica de comunitat, implicant-nos en equip en l’organització i la programació del cicle, i sortint una mica de la jerarquia establerta promotor/banda.

De fet, cada banda triarà la del mes següent. Sacralvna cedirà el torn a INDAR per al mes d’octubre i faran el mateix amb The Noyrd per al novembre.

SACRALVNA
El que crema, el que flueix. Allò que es reflecteix, allò que es manté, allò que transmuta. D’aquesta catàrsia necessària en neix Sacralvna. Una banda que neix el 2024, però que compta amb veritables institucions per als qui freqüenten els marges del posthardcore i el postmetall nacional: Víctor Garcia-Tapia (Toundra, Ànteros), Eduardo Morales (Vereda), Mario Pérez (Böira) i Paul Sitges (Caricias). Junts editen el 2026 el seu debut, Ritual/compulsió, sota l’empara d’Aloud Music, Brunzit Records i Estudi Mazmorra.

Una obra que s’allunya de les estructures convencionals per abraçar una narrativa litúrgica. Enregistrat entre Galícia i Barcelona per Carlos Santos (Sadman Studio) i Daniel Gil (Setebarbas), el LP debut s’articula en dos moviments cardinals que funcionen com un mirall de l’ànima.

El proper diumenge 27 de setembre Sacralvna debutaran a Barcelona
· El concert serà a la sala Club de la Paral.lel62, en horari vermut
· Serà el primer concert d’All-Yearer, el nou cicle d’Aloud Music
· Les entrades estan a la venda a la web d’Aloud Music

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.