Novetats discogràfiques
BALA estrenen el seu nou single “Prisas”

BALA, són Anx i V, o també Anxela Baltar i Violeta Mosquera. Duet de guitarra i bateria que mitjançant la potència del seu directe s’han establert com una de les bandes de rock de referència dins de l’escena nacional.
Després del seu pas aquest estiu pel Primavera Sound 2023 i d’una gira per tot el país, BALA tancaven una etapa per obrir-ne una de nova fitxant per [PIAS].
Ara presenten el nou single titulat “PRISAS”, una cançó que resulta filla del seu temps. Un himne que carrega contra la precarietat, la incapacitat per conciliar i els privilegis d’uns quants davant de la desigualtat de moltes a través d’una guitarra afilada i una bateria furiosa.
“PRISAS” va ser gravada el juliol de 2023 per Santi García a Cal Pau Recordings i Ultramarinos Costa Brava (Sant Feliu de Guíxols). Barrejada per Santi García i masteritzada per Víctor García.
En paraules de la banda: “PRISAS parla de no arribar a final de mes. De vegades, no poder pagar el lloguer. Parla també d’una maternitat recent que aguditza les preocupacions que ja existien i n’afegeix de noves. Parla d’oblidar-se’n per lliurar-se, obligada, a un sistema que no deixa treva ni respir. Tot això des de la consciència i el privilegi d’una persona que ha nascut a la cara afortunada del món.”
El tema arriba acompanyat d’un videoclip dirigit per Leo López, col·laborador habitual de BALA, on veiem Anx i V presentar les dues cares de la realitat: la cara impostada, somrient, amb què ens veiem obligades a socialitzar; i una altra, la veritable, carregada de frustració i ràbia. Tot sota una estètica pulp seixanta que fa del vídeo un retrat perfecte per a aquesta cançó.

Novetats discogràfiques
CRIM presenta el nou disc “Futur Medieval”

El nou LP dels tarragonins CRIM sortirà a finals d’any i serà presentat juntament amb Brigade Loco i Kaleko Urdangak a Barcelona el 13 de desembre.
CRIM presentaran el seu nou disc, “Futur Medieval”, el proper 13 de desembre a Barcelona, acompanyats de BRIGADE LOCO i Kaleko Urdangak.
“BARCELONA, el tretzè dia del dotzè mes de l’any en curs. 13/12
Escolteu, gent de cor valent, com s’acosta el FUTUR MEDIEVAL al Paral·lel 62! Amb dos ferotges estendards, Kaleko Urdangak i BRIGADE LOCO, arribats a lloms de les cavalleries basques, serà l’especial primer concert de presentació del nou disc amb aquest títol, que sortirà poques llunes abans, del qual faran poques llunes abans.
Només podran travessar el portal els portadors d’entrada, disponible a www.hfmncrew.cat. Si no vols quedar-te fora de les muralles, sigues el primer a respondre a la trucada i empunya la teva entrada (i una espasa de plàstic tampoc estaria malament!)”

-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga