Connect with us

Novetats discogràfiques

Cara Antigua estrena la canço “Mi Vietnam”

Publicat fa

el

Cara Antigua presenta les primeres cançons, que van des del dormitori fins a la pista de ball, amb una forta influència pop.

Amb la premissa que fer anys és obligatori i fer-se vell és opcional, l’artista explora històries incòmodes que parlin de pèrdua i rancúnia. A través de les lletres, Cara Antigua ens convida a endinsar-nos al seu infern personal, on se sent aclimatat i on ens presenta la seva visió més íntima.

El mataroní Fernando Herrero, garantia de qualitat, risc i personalitat, presenta el seu nou projecte musical, on també juga amb el so urbà o el trap. 55 minuts per descobrir un dels referents de la música indie comarcal.

“El meu Vietnam” parla de com pot ser de tempestuosa una relació en dies “no laborals”. Diversos motius poden provocar discussions a casa els caps de setmana, portant la llar a assemblar-se a un escenari bèl·lic.

Novetats discogràfiques

Estribillo al cerebro: LA PALOMA publiquen el seu nou single “Sé lo que quiero”

Published

on

By

Hi ha cançons que s’intueixen importants des de la primera vegada que se senten. “Sé lo que quiero” n’és una: de les que saps que t’acompanyarà durant molt de temps: als concerts de La Paloma als que assistiràs i també als teus auriculars. De melodia immediatament reconeixible i tornada que s’adhereix al cervell de manera irremeiable, el tema tracta sobre “habitar un espai físic o temporal -explica la banda- que s’ha anat degradant. Passa el temps i no hi ha millora, però, per alguna raó, has de resistir i quedar-te una mica més, tenint clar que les coses canviaran”. Com sempre, el trio és capaç de trobar la tecla generacional, convertint els seus lliuraments en petits himnes.

El grup estarà presentant la cançó en directe (i tots els seus clàssics) aquest 21 de juny a Matadero Madrid en un concert al costat de Baiuca, Hinds i Error 97

“Sé lo que quiero” és el segon avançament del que serà el segon àlbum de La Paloma. El combo radicat a Madrid es va convertir en una de les sensacions més fascinants de l’escena rock nacional amb l’aparició del seu ja mític primer EP “Una idea, pero es triste” (2021). La posterior publicació el 2023 de ‘Todavía no”, el seu disc de debut en format llarg, va confirmar les expectatives dipositades al grup i li va servir per fer el salt definitiu de promesa a realitat contrastada. L’expectativa, per tant, davant la nova feina de Nico, Lucas i Juan és màxima i els singles previs no fan més que corroborar-ho.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.