Connect with us

Novetats discogràfiques

Els francesos Empty Full Space fitxen per Spinda Records

Publicat fa

el

Des de Spinda Records donen la benvinguda a la família a Empty Full Space, joveníssima banda francesa formada fa una mica més d’un any per Nico (guitarra, veus), Flo (bateria, cors), Edgar (sintetitzadors, percussió), Antoine (baix) i Max (guitarra).

Inspirats per llegendàries bandes com Hawkwind i Can, així com contemporanis com King Gizzzard And The Lizard Wizard i Osees, aquests 5 músics residents a la capital parisenca practiquen una fusió de psicodèlia, krautrock, postpunk i shoegaze que tant els agrada al soterrani Spinda.

Tan sols sis mesos després que rebre un correu electrònic en què se’ls presentaven com a banda, el proper 20 de març Spinda Records editarà el seu àlbum debut, que portarà per títol “From The Limbo”. Abans, el 25 de gener, llançaran un primer avançament per anar obrint boca d’aquesta primera referència dels Empty Full Space, que comptarà amb edicions en digital, compact disc i vinil.

Novetats discogràfiques

PABLO Y LOS CIERVOS DORADOS s’uneixen a Humo Internacional i presenten “Vino”, el seu nou single

Published

on

By

De vegades només importa les cançons. I les cançons de Pablo y los Ciervos Dorados tenen alguna cosa diferent de tot el que ens envolta. En un mar de música genèrica, les cançons d’aquest trio pontevedrés són una àncora per aferrar-se. Parteixen del folk rock i de l’slowcore, de Red House Painters, de Lisa Germano o de MJ Lenderman, però el porten a un altre lloc. Perquè les seves cançons són alhora expressives i totalment lliures, de vegades desmesurades en la seva durada, de vegades simples esbossos de cançó, però sempre emocionants.

Nascuts a la calor del llegendari espai DIY que és, ha estat i serà el Liceo Mutante, els Ciervos Dorados han tingut diferents iteracions i han provat diferents gèneres, educant-se musicalment al voltant del post-rock i de l’electrònica experimental. És en aquesta última forma en què les cançons de Pablo han acabat aterrant en allò intimista i en allò narratiu, funcionant com una mena de practicant victoriós d’una forma de cançó d’autor poc habitual en la música espanyola: la dels fills (néts ja) de Neil Young: aquest folk impulsiu, entre allò emocional i allò violent. I és que el gran mèrit d’aquestes cançons és la capacitat de convertir allò quotidià en èpic, de ser absolutament sinceres i de funcionar a un nivell emocional molt profund.

“Vino” és el primer avançament de l’àlbum debut de Pablo y los Ciervos Dorados, un treball de vuit temes que veurà la llum aquest any amb Humo Internacional. Produït a Terraforma per Ibán Pérez (Fantasmage, Pablo und Destruktion), el disc sona cru i honest, tan pur com les seves cançons. Cançons de les que et poses en un autobús de matinada, cançons de les que sonen en un bar tancat. De les que t’acompanyen i, sobretot, de les que et creus.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.