Art Visual
FERRAN PALAU estrena el nou curtmetratge musical “Plora Aquí”

El director Pablo Maestres i el músic Ferran Palau uneixen forces una vegada més en “Plora Aquí”, un projecte que, tot i formar part de l’univers del nou àlbum del músic, es presenta com una peça amb identitat pròpia. Es desvia del format de videoclip per presentar una història més complexa. Un curtmetratge on criatures fantàstiques prenen el protagonisme en un món on res no és el que sembla.
Escrita i dirigida per Maestres, la història narra l’aventura (o desventura) de Snif, un monstre que habita al bosc i que s’endinsa en una societat no tan amable com aparenta ser. Després de trobar-se accidentalment amb una família i ser atret pels seus pastissos de crema, el monstre emprèn una aventura que revelarà la veritable cara de les persones. Gradualment, Snif es converteix en l’atracció del poble, es posa de moda entre els seus habitants, i apareix als diaris i a la televisió, mentre no para de fer-se més i més gros.
Una història plena de contradiccions, tendra i violenta. Un homenatge al cinema dels anys 80 i 90, a tots aquells personatges fantàstics i inadaptats.
Una fantasia perversa que critica la societat de consum ràpid, l’explotació de personatges que ràpidament són idolatrats i descartats, la metàfora perfecta per entendre la desconnexió actual entre la vida urbana i la natura salvatge.
La peça utilitza dues cançons del nou àlbum del músic, alhora que compta amb una banda sonora composta i produïda per la resta de la peça per David Gracia, el compositor habitual del director. Amb un repartiment estel·lar que inclou el ballarí Rober Gómez com el monstre Snif, l’actriu guardonada Bruna Cusí, i la reconeguda model Judit Mascó, la peça va ser produïda per Roma (Espanya), en coproducció amb Superprime (EUA), Spy Films (Canadà), Jamm (EUA), i Hidden Track Records (Catalunya). Tot i aquesta producció internacional, la peça es va filmar íntegrament en català en localitzacions al voltant de Barcelona.
El projecte va durar gairebé un any des de la seva escriptura. La construcció dels monstres, una tasca manual liderada per Agnès C. Olivé, va durar uns tres mesos i va ser una part fonamental del procés.

Art Visual
LION’S LAW treu “Brother”, un himne a la germanor

Després de més d’una dècada compartint escenaris, suor, quilòmetres i cicatrius, Lion’s Law ens presenta “Brother”, un videoclip que trenca amb el que és habitual i posa el focus en el més profund: la família que tries a la música.
Dirigit per Jules Gondry, el vídeo ens porta a aquest backstage invisible per al públic, on la banda es recolza en una mica més fort que els riffs: els llaços forjats a la carretera, els dies durs i les abraçades abans del xou.
I mentrestant… tornen a la carretera. Aquestes són les dates confirmades per al darrer tram de 2025
06/09 – MARSELLA
12/09 – BERLÍN @ Beer Now Open Fest
27/09 – MAGDEBURGO
18/10 – ALSACIA @ Rock Your Brains Fest
30/10 – CHEMNITZ ➢ 31/10 – TBC
01/11 – HAMBURGO
I a l’horitzó…
Novembre 2025 – FINLANDIA
Gener 2026 – SUDEST ASIÀTIC
Febrer / Març 2026 – GIRA EUROPEA
Abril 2026 – REGNE UNIT
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga