Connect with us

Art Visual

PUNK SAILOR presenta el seu nou tema paròdia “Calvo y con melena”

Publicat fa

el

La banda valenciana de punk paròdia Punk Sailor ens presenta una nova paròdia musical, en aquest cas del tema Balla Morena de Zucchero, reconvertit en tot un himne dedicat als autèntics metalers als quals no els para una bona alopècia.

Al nou single hi col·labora Edu Guerrero, membre de Sons of Aguirre i Scila.

El vídeo ha estat realitzat a partir d’un còmic realitzat expressament per Dibujante Siraj Anwer i amb el muntatge de Pablo Vinat.

Art Visual

LION’S LAW treu “Brother”, un himne a la germanor

Published

on

By

Després de més d’una dècada compartint escenaris, suor, quilòmetres i cicatrius, Lion’s Law ens presenta “Brother”, un videoclip que trenca amb el que és habitual i posa el focus en el més profund: la família que tries a la música.

Dirigit per Jules Gondry, el vídeo ens porta a aquest backstage invisible per al públic, on la banda es recolza en una mica més fort que els riffs: els llaços forjats a la carretera, els dies durs i les abraçades abans del xou.

I mentrestant… tornen a la carretera. Aquestes són les dates confirmades per al darrer tram de 2025
06/09 – MARSELLA
12/09 – BERLÍN @ Beer Now Open Fest
27/09 – MAGDEBURGO
18/10 – ALSACIA @ Rock Your Brains Fest
30/10 – CHEMNITZ ➢ 31/10 – TBC
01/11 – HAMBURGO

I a l’horitzó… 
Novembre 2025 – FINLANDIA
Gener 2026 – SUDEST ASIÀTIC
Febrer / Març 2026 – GIRA EUROPEA
Abril 2026 – REGNE UNIT

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.