Connect with us

Bolos

KOMA reedita el seu primer disc editat al 1996 en vinil i CD

Publicat fa

el

Koma està protagonitzant una de les gires més importants de la seva carrera amb la publicació del seu darrer disc “Una ligera mejoría antes de la muerte”, publicat el passat 1 de març. Es tracta del seu nou disc amb cançons noves des del 2011. En aquell moment la banda va publicar el que seria el seu últim disc “La maldición divina”, amb què la banda va donar carpetada a una carrera de gairebé 20 anys.

El 2018 van fer una gira de reunió durant un any en què van anar esgotant pràcticament tots els concerts que van fer i per a la qual van regravar algunes de les seves cançons emblemàtiques per publicar el disc recopilatori “La fiera nunca duerme”. Però ja van avisar que allò no seria un altre comiat, sinó que van prometre tornar amb un altre disc i gira, i aquell moment s’està vivint en aquests moments.

El proper 15 d’agost veureu la llum la reedició del seu primer disc homònim, publicat originalment el 1996. Aquest disc porta algunes novetats.

D’una banda, és la primera vegada que es publica amb vinil ia més serà en vinil de 180gr i de color porpra. D’altra banda, el CD veu la llum en format digipack i inclou les 5 cançons gravades el 1994, que van ser els primers enregistraments de la banda i és la primera vegada que veuen la llum en format cd, ja que originalment van ser editades només en casset durant un temps limitat.

Paral·lelament, la banda ha fet una samarreta commemorativa amb el disseny del disc, que es pot adquirir tant individualment com dins un pack amb CD o vinil. La banda ha fet una botiga online on es pot trobar aquest nou disc, així com el merchandising oficial.

Bolos

THE BABOON SHOW llancen “Walk The Walk”, segon single del seu nou EP “Forward In Reverse”

Published

on

By

”Walk The Walk” és el nou single de The Baboon Show. Segon single extret del seu nou EP, “Forward In Reverse”, el qual veurà la llum el proper 14 de febrer (Kidnap Music, Filferro Records, HFMN Crew).

Després del seu darrer single, el qual posa títol a aquest nou llançament, “Walk The Walk” es tracta d’un altre himne on es reconeix The Baboon Show des de la primera nota.

Una de les bandes de punk rock and roll europees més grans del Segle XXI està de tornada també en directe al nostre país. En una gira europea on esgotaran al 100% dels seus concerts, a la peninsula apunten també a penjar el cartell de “SOLD OUT” als propers concerts de març a Bilbao, Barcelona i Madrid.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.