Art Visual
Arriba el 13è Fantàstik, Festival de Cinema Fantàstic de Granollers
Benvolgudes monstruositats i criatures d’altres planetes, aquest cap de setmana arriba el 13è Fantàstik Granollers, que tindrà lloc del 28 de novembre a l’1 de desembre al Cinema Edison.
Granollers es prepara per viure una nova edició del Fantàstik, el festival de cinema fantàstic co-organitzat amb el Cinema Edison, que omplirà la ciutat de criatures, bruixes, dimonis i éssers d’altres planetes. Del 28 de novembre a l’1 de desembre, el Cinema Edison es convertirà en l’escenari d’un esdeveniment màgic, amb una programació plena de sorpreses i homenatges a l’imaginari fantàstic.
Aquest any, el leitmotiv del festival és el foc, un element místic que simbolitza la creació i la destrucció, present en llegendes populars i criatures demoníaques. En aquest context, les colles de diables, i en especial els Diables de Granollers, seran els convidats d’honor de l’edició i els encarregats de donar el tret de sortida a la sessió inaugural amb l’espectacular espectacle “Les Portes de l’Infern”. Un esdeveniment ple de versots i foc, celebrant gairebé 40 anys d’història.
Les entrades es poden adquirir a la web del Cinema Edison i a les taquilles del cinema durant els dies del festival. Hi haurà servei de barra i sopar disponible al hall del cinema.
Tota la programació a,
www.cinemaedison.cat/fantastik-granollers

Art Visual
XII RÒMBIC, el festival de teatre de titelles per a adults, el 10 i 11 d’abril a l’Ateneu 9 Barris
El festival de teatre de titelles per a adults de Barcelona, arriba a la dotzena edició! Un festival coorganitzat de forma comunitària amb l’Associació Titellaire de Roquetes, la Casa Taller de Marionetas Pepe Otal, La Puntual i l’Ateneu Popular 9 Barris.
Aquest any el Ròmbic proposa un cap de setmana de titelles que viatja entre la tradició i la contemporaneïtat. Històries que combinen humor, crítica i poesia visual, amb companyies que exploren nous llenguatges escènics a partir dels objectes, les titelles i la música en directe.
El festival arrenca divendres 10 d’abril amb l’estrena de la companyia catalana La Dona Calba, en residència a l’Ateneu, que presenta Entresòl 1a, una peça de teatre visual que posa el focus en la precarietat de l’habitatge i les vides que s’hi acumulen.
La programació es completa amb les propostes de Luciano Mansur (Proyecto Frankenstein), Teatro Arbolé (Tragedias de amor y cuernos) i Jordi Bertran (Clàssics).
Dissabte 11 d’abril, la companyia francesa La Pendue presenta La Manékine, una proposta de titelles i música en directe que revisita el conte medieval de La noia sense mans.
Consulta tota la programació a la seva web

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques7 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
