Connect with us

Novetats discogràfiques

MEDALLA juntament amb BALA carreguen contra l’especulació a la seva nova cançó “Amigo mercado”

Publicat fa

el

Spoiler alert: El mercat no és el teu amic, més aviat el teu enemic. El quartet barceloní Medalla arrenca un prometedor 2025 comptant amb la col·laboració del duo gallec Bala, que es troben en estat de gràcia després de colar el seu últim disc “Besta” a les llistes del millor de l’any passat.

“Amigo Mercado” és una cançó contestatària i reivindicativa que es construeix a partir del mantra “és el mercat, amic”, un vers que es repeteix en bucle al llarg del tema i on amb cada repetició va creixent en intensitat i ràbia. La ironia i el sarcasme com a estratègia de supervivència en un entorn hostil sembla que és la forma que ha trobat Medalla per expressar la seva frustració davant d’una situació socioeconòmica asfixiant, que sembla que ja s’ha convertit en la norma.

Com canten a la cançó: “Dios proveerá y en su sabiduría a todos nos abandona por igual”. No, el mercat no es regularà només. Però cridar-ho fort i de forma contundent com fan, és una bona manera de denunciar les injustícies d’un sistema que t’esprem i on l’única vara de mesurar és l’èxit i el benefici econòmic d’uns quants a costa dels altres.

Com amb l’anterior single de Medalla “BMW 666”, el vídeo ha estat dirigit pel cantant i guitarrista Eric Sueiro i la direcció artística és obra de l’artista madrileny Tumulus Design. La producció i barreja són a càrrec de Sergio Pérez García (SVPER). La banda estarà properament en concert a Múrcia (1/3 – Acústic), Saragossa (26/4), València (1/5), Almeria (2/5).

Bandes

BLOWFUSE ens presenta el seu treball de comiat “Hard to be Thrilled”

Published

on

By

La banda barcelonina ens deixen la seva darrera feina. Un EP de tres cançons inèdites i una versió en piano d’un dels seus darrers hits. Un treball que tanca de manera magistral la seva extensa i reeixida carrera.

Aquest treball només està disponible a les plataformes digitals, i en format casset limitat a 100 còpies a la web de venda oficial de Lostmerch.com

𝐋𝐎𝐖𝐅𝐔𝐒𝐄 s’acomiaden dels escenaris amb TRES últims concerts,
30/05/2025 || MADRID @ The Bassement + 𝐅𝐔𝐄𝐓!
07/06/2025 || LISBON @ RCA Club + 𝐕𝐈𝐑𝐀𝐋𝐀𝐓𝐀
20/06/2025 || BARCELONA @ Apol·lo La (2)

«Han estat anys de música, suor i comunitat, però ha arribat el moment de dir adéu. Ens veiem a Madrid, Lisboa i Barcelona per fer que aquests concerts siguin INOLVIDABLES!»

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.