Novetats discogràfiques
GAZELLA publica “Volver”, nou avançament de “Vías”, el seu segon àlbum que veurà la llum al maig de 2025
Gazella és una jove banda valenciana formada per Raquel Palomino (veu), Mauro Llopis (baix), Alba Raja (guitarra i sintetitzadors), Adrián Camáñez (guitarra i sintetitzadors) i Lluisen Capafons (bateria i veu). El seu so combina influències del shoegaze, el post-rock i la psicodèlia amb arranjaments electrònics i ritmes inspirats en el Krautrock. Després de l’èxit del seu debut homònim, publicat a finals del 2023, amb què han passat per festivals com Deleste, Atlantic Fest o Monkey Week, la banda anuncia el llançament del seu segon àlbum, “Vías”, que veurà la llum el maig del 2025 a través del segell barceloní Foehn Records. Un disc visceral, deliciós i esfereïdor.
Amb “Vías”, Gazella porta el seu univers post-shoegaze a un major nivell de risc i ambició. El so de la banda ha esdevingut un gresol d’elements dispars que es fonen en una experiència sonora onírica, solemne i apassionada. Aquest nou àlbum és la prova palpable de la seva constant evolució i de la seva capacitat per reinventar el so a cada pas, creant una atmosfera única que abasta gèneres i estils diversos.
Primeres dates
28/02/25 Let’s Festival – L’Hospitalet BCN
29/03/25 Spook – Valencia w/ VVV [Trippin’you]
20/04/25 Upload – Barcelona w/ Dean Wareham
21/04/25 16 Toneladas – Valencia w/ Dean Wareham
25/04/25 Sala Villanos – Madrid w/ Dean Wareham
Bolos
TALCO presenta “Tinca”, tercer avançament del seu nou àlbum «FREEK»
“Tinca” aprofundeix en l’univers conceptual de FREEK a través d’un malson marcat per la crítica social, el simbolisme i la reflexió existencial. La cançó retrata així una societat d’individus complaents que creuen que són protagonistes mentre, a poc a poc, perden la pròpia identitat.
A través de “Tinca”, TALCO retrata la condemna de qui persegueix durant tota la seva vida un paper protagonista i acaba descobrint que mai va deixar de ser un simple figurant. Sobre l’escenari amb què sempre havia somiat, D. corre darrere d’un reflector que mai no arriba a il·luminar-lo i acaba acceptant un guió imposat a canvi d’una mínima promesa de visibilitat.
La cançó converteix aquest malson en una metàfora de la societat actual: individus complaents i temorosos que creuen ocupar el centre de l’escena mentre repeteixen paraules alienes i perden, a poc a poc, la pròpia identitat.
Amb aquest nou single, TALCO reafirma la mirada crítica i combativa que ha marcat la seva trajectòria des dels seus inicis, mantenint intacta l’energia patchanka i el punk-rock que els ha convertit en una de les bandes més rellevants de l’escena alternativa europea.

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
