Connect with us

Novetats discogràfiques

MAZONI anuncia nou disc per setembre

Publicat fa

el

Mazoni anuncia el llançament del seu nou disc ‘Banderes per daltònics’ pel dia 5 de setembre. Avui s’obre el pre-order de l’edició en vinil, que permetrà rebre’l unes setmanes abans de la publicació oficial, i que es pot encarregar aquí.

El nou àlbum està produït per un membre històric del grup, Aleix Bou, i comptarà amb 11 cançons. Es tracta de l’11è àlbum de la discografia del grup empordanès liderat per Jaume Pla, continuador d’una trajectòria que ha donat temes emblemàtics com “No tinc temps”, “Eufòria”, “Ei, que surt el sol!”“La promesa” o “A.I.L.O.D.I.U.” 

Ja s’han anunciat els primers concerts de presentació, que tindran lloc el 4 d’octubre a l’Auditori de Girona, i el dia 11 d’octubre a la sala Apolo [2] de Barcelona. Les entrades estan a la venda aquí.

Novetats discogràfiques

CRIM presenta el nou disc “Futur Medieval”

Published

on

By

El nou LP dels tarragonins CRIM sortirà a finals d’any i serà presentat juntament amb Brigade Loco i Kaleko Urdangak a Barcelona el 13 de desembre.

CRIM presentaran el seu nou disc, “Futur Medieval”, el proper 13 de desembre a Barcelona, ​​acompanyats de BRIGADE LOCO i Kaleko Urdangak.

“BARCELONA, el tretzè dia del dotzè mes de l’any en curs. 13/12
Escolteu, gent de cor valent, com s’acosta el FUTUR MEDIEVAL al Paral·lel 62! Amb dos ferotges estendards, Kaleko Urdangak i BRIGADE LOCO, arribats a lloms de les cavalleries basques, serà l’especial primer concert de presentació del nou disc amb aquest títol, que sortirà poques llunes abans, del qual faran poques llunes abans.

Només podran travessar el portal els portadors d’entrada, disponible a www.hfmncrew.cat. Si no vols quedar-te fora de les muralles, sigues el primer a respondre a la trucada i empunya la teva entrada (i una espasa de plàstic tampoc estaria malament!)”

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.