Connect with us

Bolos

MOUNDRAG presenten ‘Deux’ al Monkey Week i anuncien gira per la peninsula

Publicat fa

el

El duet francès MOUNDRAG torna per fi a la peninsula per primera vegada des del 2023. Aquest divendres 21 de novembre presentaran el seu nou àlbum ‘Deux’ (2025, Spinda Records) al Port de Santa Maria, dins de la programació oficial de Monkey Week.

La cita tindrà lloc a les 16:15 h a l’Escenari Bodega del Castillo de San Marcos, i la banda arriba presentada per Spinda Records & La Novena Escena (casa de bandes com Fin del Mundo, Moura, The Dharma Chain, Buenos Vampiros, Travo o De Fem, entre altres noms).

Coincidint amb aquesta presentació a Monkey Week, el duet anuncia una extensa gira de sales per la península ibèrica per a la segona quinzena de febrer del 2026, la més àmplia de la seva carrera: 15 dates en total que els portaran per Euskadi (2), Cantàbria, Astúries, Castella i Lleó (2), Portugal (2).

A la gira de presentació de Deux no hi faltaran singles com “The Caveman”, “Morning Epitaph”, “Changes”, “Black Flames”, a més dels seus ja imprescindibles “The Hangman” o “Demon Race”.

I si vols fer-te una idea del que t’espera en els seus directes, et recomanem fer una ullada al seu directe a Motocultor 2024 o la recent sessió per a Purple Rennes, on van interpretar algunes de les seves noves composicions.

  • 11.02 en Vitoria Gasteiz @ Pabellón Universitario
  • 12.02 en Donostia @ Dabadaba
  • 13.02 en Santander @ Rock Beer The New
  • 14.02 en Oviedo @ Lata de Zinc
  • 15.02 en León @ El Gran Café
  • 16.02 en Cambados @ Krazzy Kray
  • 18. 02 en Porto (PT) @ Woodstock 69
  • 19.02 en Zamora @ La Cueva del Jazz
  • 20.02 en Barcelos (PT) @ Triciclo
  • 21.02 TBA
  • 22.02 en La Línea de la Concepción @ TPOP
  • 24.02 en Sevilla @ Sala Holländer
  • 25.02 en Granada @ Planta Baja
  • 26.02 en Córdoba @ Ambigú Axerquía
  • 27.02 en Madrid @ Maravillas Club
  • 28.02 en Barcelona @ Sala Upload

Bolos

REMEI DE CA LA FRESCA tancarà gira el 18 de desembre a la sala Apolo

Published

on

By

L’any 2024 estava a punt d’acabar quan Remei de Ca la Fresca van publicar, al darrer minut, el seu esperat segon àlbum, “L’ham de la pregunta”. Des de llavors, tot s’ha precipitat i han viscut un 2025 d’alt voltatge. L’excel·lent acollida del disc s’ha concretat amb una intensa gira que tancaran el proper 18 de desembre a la sala Apolo de Barcelona, després d’una voràgine d’exactament 69 concerts passejant el seu poderós directe per tots els racons del territori i més enllà.

“Abans actuen a València, Saragossa i Manacor dins Artistas En Ruta”

Abans, el grup encara actuarà a València (4/12 Loco Club), Saragossa (5/12 La Lata de Bombillas) i Manacor (12/12 Can Lliro) dins el cicle Artistas En Ruta. I també oferirà un concert especial a la fira Indilletres de la Bisbal d’Empordà (7/12) en diàleg amb la poeta Maria Callís. L’agenda completa i les entrades per tots els concerts es poden trobar aquí.

Abans d’agafar-se uns mesos de vacances, Remei de Ca la Fresca encara ha volgut fer-nos un darrer regal. Sorprenen amb una versió corprenedora de tot un clàssic: “Va com vA”, de l’enyorat Ovidi Montllor. El single digital ja es pot escoltar a partir d’aquest divendres 28 de novembre a totes les plataformes.

Remei de Ca la Fresca són Artur Piera, Xantal Rodríguez, Víctor Inskipp i Iago Rueda.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.