Connect with us

Bolos

El 28 de febrer, concert de ZEIDUN i TANSUMICA a Granollers

Publicat fa

el

El pròxim dissabte 28 de febrer, a les 21h a la sala Radikal de Granollers, tindrà lloc un concert molt especial per als organitzadors, l’Arcada Koncerts. S’han ajuntat a un mateix bolo a dues bandes cabdals per al col·lectiu. “Als Zeidun els hi vam muntar el primer concert al Festival Fusiònica de l’any 2000, 26 anys enrere, sí, més d’un quart de segle. Són família, són el tot. I que dir dels TANSUMICA, la primera banda editada per l’Arcada Koncerts Records, ells no són família, són una part directament nostra, com un braç”. No us ho perdeu, una nit per l’èpica, poques vegades tornarà a passar.

Zeidun va ser la primera banda de cadascun d’ells, amb una música que els ha transportat a una altra dimensió, tan espectacular i brutal, que els camins que han anat agafant per separat amb el pas del temps, demostren l’actitud i la creativitat d’una reunió d’amics fent el que els agrada. Surfing Sirles, Joan Colomo, El Petit de Cal Eril, Les Cruet, Autodestrucció, The Unfinished Sympathy, La Celul·la Durmiente, Les Aus, The Cheese, Esperit!… bandes amb membres de Zeidun on es veu l’activitat d’aquests músics tan estimats per nosaltres.

tansumica​ és el projecte de tres membres dels mítics Yahi​. Facturen post-hardcore cristal·litzat en una implosió de veterania, frescor i foscor a parts iguals, amb lletres demolidorament autoreflexives i riffs críticament urgents. S’emmirallen tant en Refused​ com en Engine Down,​ tant en Hot Water Music​ com en Randy​. No #volemmescanya? Doncs aquí la teniu.

28 FEBRER 2026
Radikal Music Club
Francesc de Quevedo, 11. Granollers
Portes 21.00h, Inici 21.30h
ENTRADES 8€/10€

Bolos

RENALDO & CLARA sumen dates a la seva gira

Published

on

By

Tres mesos després de la sortida de “L’encant”, el cinquè disc de Renaldo & Clara continua donant-nos alegríes i sumant dates a la seva gira, que ha tingut una arrencada espectacular amb actuacions a la Festa Major de Lleida i al festival Primavera Sound, així com grans moments a premsa com la seva primera portada a la revista Enderrock o la recent doble pàgina a Mondo Sonoro.

Els lleidatans han construït una de les carreres més sòlides de l’escena catalana, una frontissa entre l’escena popArb que va revolucionar el panorama fa gairebé dues dècades i la nova fornada de pop urbà. Amb un peu a l’electrònica i un alé tremendament pop, que coneix i domina l’orfebrería de la cançó de tota la vida pero sona sempre com l’any en que viu, consolidant-se com el clàssic més modern del pop català.

El disc arriba tres anys després de La boca aigua i sis després de L’amor fa calor, dos discos importantíssims a l’escena catalana que es van fer amb el premi MIN al millor disc català de l’any (dos cops), el premi Enderrock al millor disc, el premi del Temps de les Arts a més de ser un dels treballs destacats a mitjans com Rockdelux, El Periódico, diari Ara, Jenesaispop o La Vanguardia. Lluny de la urgència de mercat, sense presses i cuidant perquè cada cançó sigui la millor cançó possible.

Properes dates,
11/9 Tarragona – La Terrasseta
4/10 Sant Cugat – Petits Camaleons
28/11 Barcelona – Sala Apolo (Empremtes)

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.