Bolos
FOLC Records i Rockin’ Dogs ens presenten la gira de POWERSOLO
Amb motiu de la vostra visita al Flamin’Go Beach Fest, FOLC Records i Rockin’ Dogs ens porten una nova gira de POWERSOLO.
L’incombustible Kim Kix segueix al capdavant de POWERSOLO transitant, durant més de 25 anys, pels seus característics sons dels anys 50, 60 o fins i tot els 70, i cançons que ens remeten a les recopilacions de Las Vegas Grind i Nuggets, al blues, al rockabilly, al punk, o al que aporta molta originalitat a uns estils que no són molt donats a la mateixa.
POWERSOLO, que també van girar com a banda d’acompanyament de Jon Spencer a Heavy Trash i Andre “Mr Rhythm” Williams i que descriuen el seu so com a “Donkey Punk”, es caracteritzen per una barreja, sovint frenètica i accelerada de garatge, punk, psychobilly, surf i músiques del món. El seu so es recolza també en un rock psicodèlic basat en el blues, enregistrat amb instruments i tecnologia primitius. Això dóna als seus enregistraments una estètica vintage molt autèntica.
Porten des de principis de segle gravant i realitzant gires internacionals i extenses per Europa, Estats Units, Amèrica del Sud i fins i tot Tunísia i Sud-àfrica, a més d’aparèixer en diverses bandes sonores d’anuncis de televisió per a cotxes francesos (SNCF i Renault Clio), però també en pel·lícules i sèries de televisió, incloent el drama criminal danès/ i American Horror Story, i el 2024, el seu major èxit “Boom Babba Do Badabba”, va ser inclosa en un anunci de la cervesa Guinness i en l’anunci i campanya de la Premier League!!
El 2026 serà l’any d’un nou àlbum de POWERSOLO, “RIP IT!”, primer amb la formació actual. Es pot considerar la seqüela del seu disc anterior “JAMBALAYA – EXTRA SPICY” (FOLC Records, 2023).
Maig 2026
6 / SEGOVIA. Octavo Arte Cervezas Artesanas
7 / SEVILLA. SALA X (+ Reverend Beatman & Milan Slick)
8 / ANTEQUERA. Lebis Antequera
9 / LOS ESCULLOS. Flamin’Go Beach Fest
10 / ALICANTE. El Bunker.
12 / VALENCIA. 16 Toneladas
13 / GUADALAJARA. monkey.man.guadalajara
14 / MADRID. Fun Fun House Music
15 / CASTELLON. Pub Terra. Dabuten R&R Club + Thee Cha Cha Chas
16 / ARC DE BARA. Munster Raving Loony Party
17 / SANT FELIU DE GUIXOLS. ATZAVARA CLUB

Bolos
REMEI DE CA LA FRESCA gira per UK i anuncia nou EP i l’estrena d’un documental a l’In-Edit
Remei de Ca la Fresca anuncia unes quantes novetats per aquesta tardor. A l’octubre presentarà unnou EP que portarà per títol “Mesures extraordinàries” i ofereix una gira per Anglaterra. A més, el festival In-Edit estrenarà el documental “Però abans d’això hi haurà set”. I el grup tornarà als escenaris catalans amb una gira que s’iniciarà a l’Auditori de Girona i culminarà al Razzmatazz.
La novetat més imminent és la seva primera gira britànica. El grup viatja aquesta setmana a Anglaterra per oferir tres concerts, tots en companyia de la banda gal·lesa HMS Morris. La gira comença aquest dijous, 1 d’octubre, a la sala Rat & Pigeon de Manchester, segueix divendres a la sala Oporto de Leeds i culmina dissabte a Londres (The Victoria Dalston).
A mitjans d’octubre està previst el llançament del nou EP “Mesures extraordinàries”, que inclourà quatre temes completament nous. La gira de presentació en viu començarà el 15 d’octubre a l’Auditori de Girona i recaurà el 13 de novembre a la sala Razzmatazzde Barcelona. També s’han anunciat ja dates a Palma, València, Reus, Granollers i Manresa. Entrades per tots els concerts, aquí.

I per si no n’hi hagués prou, els d’Arbúcies seran presents a la 24a edició del Festival In-Edit, on s’estrenarà el documental “Però abans d’això hi haurà set”, de Màrius Intentei Pau Ballesté, que segueix la banda i la seva implicación en la lluita contra la privatització de l’aigua del Montseny. La primera projecció tindrà lloc el diumenge 1 de novembre als cinemes Aribau de Barcelona, amb la presència de la banda.
Una tempesta de poesia, ràbia i psicodèlia et rebrega l’esperit quan t’endinses en l’univers de Remei de Ca la Fresca. El quartet del Montseny s’ha consolidat com un dels grans noms del nostre panorama musical amb el seu multipremiat segon àlbum, “L’ham de la pregunta”. Mai amagats, sempre de cara, Remei de Ca la Fresca són Artur Piera, Xantal Rodríguez, Víctor Inskipp i Iago Rueda.
REMEI DE CA LA FRESCA EN CONCERT
Gira Britànica
01/10 Manchester, UK – The Rat & Pigeon
02/10 Leeds, UK – Oporto
03/10 Londres, UK – The Victoria
Gira “Mesures extraordinàries”
15/10 Girona – Auditori de Girona
13/11 Barcelona – Razzmatazz
03/12 València – 16 Toneladas
11/12 Reus – Lo Submarino
12/12 Granollers – Roca Umbert
16/01 Manresa – Stroika
-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
