Connect with us

Novetats discogràfiques

Ferran Palau ens presenta ‘Cel Clar’

Publicat fa

el

Cel Clar és un doble single compost i gravat a casa de l’artista durant els dies de confinament (març a abril 2020).

Dues cançons que surten del seu fons més intimista per així expulsar la barreja de tristesa i necessitat que molts músics han viscut amb les cancel·lacions de les seves gires, i res té a veure amb les seves preocupacions econòmiques, que també existeixen, si no amb la retrobar-se amb la necessitat de connectar amb el seu públic, amics i sobretot família.

Les dues cançons reconnecten a l’artista, de forma encara més intensa si cap, amb la seva llar i la seva família. Presentat en un format 7 “, totes dues cançons han estat gravades amb la vella Tascam 2488 i micro T-Bone a la sala de casa, barrejades després per Jordi Matas i masteritzades en temps record per Victor García (Ultramarinos Mastering).

Vinil negre 7″
Pre-Order / Crowdfunding
Amb els primers 100 pre-orders ja podran assegurar la fabricació d’una edició molt limitada de vinils per contribuir a les cancel·lacions i canvis de concerts durant la quarantena.

Bandes

BLOWFUSE ens presenta el seu treball de comiat “Hard to be Thrilled”

Published

on

By

La banda barcelonina ens deixen la seva darrera feina. Un EP de tres cançons inèdites i una versió en piano d’un dels seus darrers hits. Un treball que tanca de manera magistral la seva extensa i reeixida carrera.

Aquest treball només està disponible a les plataformes digitals, i en format casset limitat a 100 còpies a la web de venda oficial de Lostmerch.com

𝐋𝐎𝐖𝐅𝐔𝐒𝐄 s’acomiaden dels escenaris amb TRES últims concerts,
30/05/2025 || MADRID @ The Bassement + 𝐅𝐔𝐄𝐓!
07/06/2025 || LISBON @ RCA Club + 𝐕𝐈𝐑𝐀𝐋𝐀𝐓𝐀
20/06/2025 || BARCELONA @ Apol·lo La (2)

«Han estat anys de música, suor i comunitat, però ha arribat el moment de dir adéu. Ens veiem a Madrid, Lisboa i Barcelona per fer que aquests concerts siguin INOLVIDABLES!»

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.