Bolos
Teoría Incertidumbre ens presenta el concert de Coure, Féretro i Espinoza Espinoza a la Sala Vol
Coure, la personalitat del grup resideix en mesclar bases de metal amb passatges progressius on el saxo baix i la trompeta substitueixen a la veu per crear atmòsferes que s’apropen al Free Jazz i a la improvisació.
Féretro son “Un metal pesat com la digestió d’una escudella del que ha valgut la pena saborejar cada cullerada i que ha sorgit des del fons dels fangars més negres del sludge”, diuen la colla d’Ojalá Estë Mi Bici.
Espinoza Espinoza surgeix de l’escena sintètica de Barcelona. La seva música parteix del soroll, la repetició i l’experimentació modular.
Per acabar la nit, en Joan ARP, on les seves sessions es mouen entre la foscor de la música industrial, l’after-punk o l’EMB, els ritmes sincopats i inquietants de l’electro i l’IDM, la sofisticació del Detroit techno i l’empenta del techno més actual.
Tot aquest cartell, el 3 de febrer d’aquest 2023 a la Sala Vol de Barcelona.
Entrada 9€ AQUÍ

Bolos
LAS ROBERTAS troben llum al present en el seu nou àlbum “All we need is now”
Durant els darrers mesos hem compartit alguns avenços com “Everything I wanted to be” i la pròpia “All we need is now”, però ara el disc ja està complet. Deu cançons que es mouen entre el britpop, la psicodèlia i el shoegaze, i que troben LAS ROBERTAS en un moment especialment honest i lluminós.
Hi ha alguna cosa que ens agrada especialment aquest àlbum. Mentre tot sembla empènyer-nos cap al següent, “All we need is now” proposa tot el contrari: quedar-se un moment on som; escoltar amb calma, perquè el present és lúnic lloc on alguna cosa pot canviar.
Amb un so que connecta la psicodèlia dels 60 amb les atmosferes del shoegaze, el Britpop i el rock alternatiu dels 90—en la línia de The Brian Jonestown Massacre, Lush o Slowdive—la banda captura la bellesa de créixer al costat d’una altra persona, on el pas del temps dóna forma a un amor que evoluciona.
I, com tot bon disc, “All we need is now” aviat deixarà de viure sol als altaveus. En els propers mesos, LAS ROBERTAS ho presentaran en directe per França i Espanya.

| LAS ROBERTAS All we need is now1. Everything I wanted to be 2. Like a Flower 3. All we need is now 4. Shifting to happiness 5. It’s alright (open your eyes) 6. Running free 7. Chained sadness 8. Garden 9. Live and let live |

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques7 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
