Connect with us

Novetats discogràfiques

CRIM avança el tema “Hivern etern” del seu nou disc “Pare nostre que esteu a l’infern”

Publicat fa

el

CRIM són la banda catalana de punk que més triomfa fora de la peninsula. En un sol any van fer tres llargues gires per Europa i una gira de deu concerts pels Estats Units i van ser escollits pels llegendaris Adicts per acompanyar-los a la seva última gira. També han acompanyat gires de grups històrics com The Toy Dolls y Bad Co. Project i han telonejat a Bad Religion, Talco, decendentes o Lag Wagon.

Aquest primer avançament “Hivern Etern”, parla de la desesperació d’una situació tan complicada com és un desnonament (el clip mostra imatges reals). “Pare nostre que esteu a l’infern” es publicarà el pròxim 9 de novembre. S’edita a Espanya a través dels segells HFMN Records i BCore Disc, a Europa a través del segell alemany Contra i als Estats Units amb Pirate Press. La premsa especialitzada ja l’ha definit com el millor disc de la banda.

Novetats discogràfiques

BALMA desdibuixa el límit entre club i introspecció al seu nou EP

Published

on

By

Hi ha BALMA torna aquest 5 de desembre amb “Mous tot l’aire”, un EP que respira fred i melancolia. Un treball que sembla suspès en un punt intermedi entre el club i la introspecció, entre el pols del house i la vulnerabilitat que només apareix quan la llum baixa i la nit s’obre.

És el projecte més íntim que han signat fins ara: un petit laboratori de textures on el house, el UK garage i el downtempo conviuen amb sintetitzadors, pianos i caixes de rítme. Un disc fet per l’hivern, per escoltar amb auriculars quan el món pesa i l’aire es fa dens.

“L’electrònica emocional que talla fi: delicada, precisa i amb pes”

Les col·laboracions del disc amplien encara més aquest univers emocional, com el saxòfon d’Edu Pons que talla l’aire amb solos improvisats que conviuen amb naturalitat en el paisatge sonor del projecte. Els pianos deJolly Damper i les percussions deJoan Torné aporten una profunditat orgànica que contrasta amb la pulsació electrònica, i que revela un Balma que s’atreveix a expandir el seu llenguatge sense perdre identitat. Les veus, processades amb vocoder s’hi integren com un record difús.

Amb Mous tot l’aire, BALMA confirma que l’electrònica emocional no només existeix: és capaç de ser fràgil i contundent alhora, d’explicar històries sense perdre el pols de club. Un disc petit, però amb una sensibilitat que queda.

PROPER SHOW
Dijous 11 de desembre –  La Nau (BCN) Final de gira

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.