Connect with us

Bolos

Concert de Bohemian Betyars (Crazy-Gypsy-Punk) a Barcelona

Publicat fa

el

Banda hongaresa provinent de la ciutat de Mistock, formada en 2009 amb el propòsit de difondre la bona música, la gresca i la festa. Ritmes al més pur estil punk-freak-folk de velocitat, barrejant l’ska, psicodèlia i temes melòdics amb elements hongaresos, balcànics i gitanos.

Des del mar Bàltic fins a l’Oceà Atlàntic porten diversos anys fent ballar a milers de persones. Actuant en els principals festivals europeus com ara el «Sziget Festival» a Budapest, el més gran d’Europa. També a la península han anat diverses vegades al «Iboga Festival» de València.

Ja sigui al carrer, en una sala o en un festival, les melodies enganxoses de Bohemian Betyars et trauran dels aburrits dies de la setmana i et llançaran a les aigües profundes del deliri.

Eks acompanyarà en Grounchoo, conegut pel seu bigoti i la seva pinta de Groucho Marx, Grounchoo proposa una música festiva que promet fer ballar amb beats d’Europa de l’Est. La seva bogeria enèrgica i surrealista dels Balcans segur que us embriagarà!!. Va compartir escenari amb artistes referent de l’escena “Balkan” com Balkan Beat Box, Fanfare Ciocarlia, Dubioza Kolectiv, Shantel entre d’altres. Aquest any va ser convidat uns dels festivals més gran d’Europa “Sziget Festival” a Budapest, Hungria.


Divendres 1 de febrer 2019
22.30h – Portes 21.30h
Sala La Nau # C/. Àlaba, 30. Barcelona
Entrada 12€

Bolos

LA ÉLITE posa banda sonora al caos amb la seva gira més ambiciosa fins avui

Published

on

By

LA ÉLITE, el duet de synth punk de Tàrrega que ha revolucionat l’escena alternativa estatal, anuncia la seva ambiciosa gira TOUR 2025 amb motiu del desè aniversari. Després d’un any imparable sobre els escenaris, la banda suma noves dates al seu calendari, amb parades a capitals europees com Berlín i Londres, i el seu esperat salt a Ciutat de Mèxic.

Durant aquesta gira, el duo repassarà el bo i millor del seu repertori d’himnes. Són ja 10 anys des que Nil i Diosito s’ajuntaran per primera vegada en un garatge per fer música. Des de llavors, s’ha consolidat la seva identitat sonora amb sintetitzadors, bases accelerades i diferents col·laboracions.

Amb la seva estètica i lletres que representen més d’una generació, LA ÉLITE ha convertit cadascun dels concerts en una festa catàrtica. Ara, el grup continuarà durant tot l’any per més de 20 ciutats, incloent-hi grans festivals i les millors sales del país com La Riviera (Madrid), Santana 27 (Bilbao) o Razzmatazz (Barcelona).

LA ÉLITE es prepara ara per al seu salt internacional més ambiciós: el proper 12 de desembre creuaran per primera vegada l’Atlàntic per presentar-se a Ciutat de Mèxic, dins del cicle Fòrum IndieRocks!, una de les places més importants de Llatinoamèrica per a la música alternativa.

Entre les noves dates també destaquen la visita a Cassiopeia (Berlín) el 26 d’octubre i el concert al Hootananny (Londres) el 10 d’octubre, consolidant així la seva expansió internacional.

Amb aquesta gira, La Élite no només celebra deu anys de trajectòria, sinó que reafirma el seu estatus com un dels directes més incendiaris i singulars del panorama nacional. Prepara’t per poguejar, suar i cridar cadascuna de les seves cançons. La festa no ha fet més que començar.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.