Art Visual
Oberta inscripció al concurs de curtmetratges de terror del terrorMolins 2020

Un any més es posa en marxa el Concurs internacional de Curtmetratges de Terror del TerrorMolins. Des del 4 de març i fins el 15 d’agost podeu enviar els vostres treballs a través de les plataformes Filmfreeway i Festhome.
Recordeu que les pel·lícules no poden superar els 18 minuts de durada i que les obres han d’estar englobades dins del gènere de terror en qualsevol de les seves vessants i subgèneres i, per descomptat, en qualsevol idioma. Podeu consultar les bases detallades del concurs i la dotació de premis en aquest enllaç.
Tots els curts seleccionats a la Secció Oficial seran projectats en la sessió de curts del Festival que tindrà lloc a la seu principal del Festival, el Teatre de la Peni. Sens dubte, es tracta d’una de les sessions més exitoses del Festival en què el públic gaudeix de la projecció de totes les peces seleccionades.
Els curts seleccionats a Secció Oficial optaran també al Premi Melies de Plata al Millor Curt 2020 que atorguem com a membres de la Melies Festivals Federation – MFF.
Com a festival de referència mundial en el gènere de Terror, estimen i cuiden el món del curtmetratge i, per això, us animem a que envieu els vostres treballs.

Art Visual
LION’S LAW treu “Brother”, un himne a la germanor

Després de més d’una dècada compartint escenaris, suor, quilòmetres i cicatrius, Lion’s Law ens presenta “Brother”, un videoclip que trenca amb el que és habitual i posa el focus en el més profund: la família que tries a la música.
Dirigit per Jules Gondry, el vídeo ens porta a aquest backstage invisible per al públic, on la banda es recolza en una mica més fort que els riffs: els llaços forjats a la carretera, els dies durs i les abraçades abans del xou.
I mentrestant… tornen a la carretera. Aquestes són les dates confirmades per al darrer tram de 2025
06/09 – MARSELLA
12/09 – BERLÍN @ Beer Now Open Fest
27/09 – MAGDEBURGO
18/10 – ALSACIA @ Rock Your Brains Fest
30/10 – CHEMNITZ ➢ 31/10 – TBC
01/11 – HAMBURGO
I a l’horitzó…
Novembre 2025 – FINLANDIA
Gener 2026 – SUDEST ASIÀTIC
Febrer / Març 2026 – GIRA EUROPEA
Abril 2026 – REGNE UNIT
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga