Bandes
Maria Jaume estrena el seu primer videoclip ”Terra banyada”

Maria Jaume estrena el seu primer videoclip ‘‘Terra banyada”, cançó que obre el seu disc de debut“Fins a maig no revisc”. El videoclip, dirigit per Aina Martos, es pot veure des d’ara mateix a Youtube.
Coincidint amb l’estrena, la mallorquina estarà present demà dijous a la gala dels Premis EDR Balears, interpretant precisament ”Terra banyada”. També acompanyarà a Lluís Cabot cantant ”Verí de s’altra punta”, on ella participa.
Proper i sincer, cru i transparent, el folk acústic de Maria Jaume estén un pont entre les grans cantautores de l’indie contemporani (Julia Jackin, Stella Donnelly, Angel Olsen) i la fecunda escena mallorquina actual. Aquesta tardor ha publicat el seu esperat disc de debut, ”Fins a maig no revisc”, produït per Pau Vallvé, que ha estat rebut amb entusiasme per la crítica.

Bandes
BLOWFUSE ens presenta el seu treball de comiat “Hard to be Thrilled”

La banda barcelonina ens deixen la seva darrera feina. Un EP de tres cançons inèdites i una versió en piano d’un dels seus darrers hits. Un treball que tanca de manera magistral la seva extensa i reeixida carrera.
Aquest treball només està disponible a les plataformes digitals, i en format casset limitat a 100 còpies a la web de venda oficial de Lostmerch.com
𝐋𝐎𝐖𝐅𝐔𝐒𝐄 s’acomiaden dels escenaris amb TRES últims concerts,
30/05/2025 || MADRID @ The Bassement + 𝐅𝐔𝐄𝐓!
07/06/2025 || LISBON @ RCA Club + 𝐕𝐈𝐑𝐀𝐋𝐀𝐓𝐀
20/06/2025 || BARCELONA @ Apol·lo La (2)
«Han estat anys de música, suor i comunitat, però ha arribat el moment de dir adéu. Ens veiem a Madrid, Lisboa i Barcelona per fer que aquests concerts siguin INOLVIDABLES!»


-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga