Connect with us

Novetats discogràfiques

“Managing”, nou material de la banda punk australiana Red Red Krovvy

Publicat fa

el

“Managing” és l’última excreció formada pel trio australià sempre obtús Red Red Krovvy. Tot i estar repartits entre diferents estats australians durant gran part de la seva existència (nou anys i pico), Red Red Krovvy parla el seu propi idioma idiota amb absoluta fluïdesa.

“Managing” aconsegueix destruir tots els indicadors d’èxit mundials i substituir-los per haikus perfectament fotuts sobre realitats més senzilles: gossos que caguen als llocs equivocats, enterraments d’ocells al jardí, venjança. Sónicament, el seu llinatge entra dins del més àcid punk australià que es resumeix amb “Poetry’s indulgent shit / superior complex wit”, de tot menys retro.

El Red Red Krovvy transcendeix els aspectes agradables de la guitarra, però el seu so és buzzy i bombastic, trepidant però no teatral, un vehicle perfecte per a la canalla de bastards amb gran poder de la cantant Ash i la la seva devastadora simplicitat. Es tracta de “Mean Music for a Mean World”, deu cançons perfectament desagradables, per a quan hagis aixecat les dents fins que només quedi una convicció pura: The Rich Must Pay.

Novetats discogràfiques

DAN PERALBO I EL COMBOI publica el seu segon disc “Quin goig”

Published

on

By

Des de la presentació del disc a l’Apolo fins a diferents de festivals o fent vibrar a les millors Festes Majors de Catalunya, l’any passat els de Torelló van recorrer els principals escenaris de Catalunya reivindicant-se, clara i desacomplexadament, com una banda de rock. Tant si és per saltar entre el públic a mitja cançó o fer pujar a tocar les guitarres a un espontani: autèntics, frescos i sense filtres a cada decisió. El rock és la seva identitat.

Va ser al novembre de 2025 quan Dan Peralbo i El Comboi van baixar dels escenaris  per endinsar-se a l’estudi de Montgrí (Cala Vento), on van enregistrar el que divendres passat va sortir a la llum com el seu segon disc: Quin goig

El disc el conformen 11 cançons que proposen un viatge per l’univers de la banda. Entre guitarres i melodies que s’enganxen, la genuinitat característica dels de Torelló travessa l’auricular per arribar a cada part del cos i de l’anima de qui l’escolta. 

Quin goig anirà acompanyat d’una gira amb els festivals més destacats del nostre país com el Cruïlla, el Vida, l’Embassa’t… i de les millors festes majors on es podrà veure el més característic del grup: el seu directe. Fresc, genuí i electrificant, veure Dan Peralbo i El Comboi dalt de l’escenari és com banyar-te al mar després d’un hivern llarg, el cos i l’ànima bateguen perquè gaudeixen d’una experiència única dins del panorama musical actual. 

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.