Bandes
El tema “It’s Dark But You Still Shine” dels Furguson, ara en vídeo

Fa poc més d’un any Furguson tornaven amb un LP de cos present però obert al futur. Today Can Flourish, reinterpretació de el moviment català modernista a través d’una òptica líquida i digital al 2019, ens va portar hits com Crystalline, Red Juice Falls Down o la protagonista d’avui: It’s Dark But You Still Shine.
A It’s Dark but You Still Shine ja vam veure un gir definitiu a l’ús, la prioritat de l’electrònica i les màquines per crear atmosferes duals i contraposades, tant en la part musical com al missatge: pessimisme vs optimisme, tranquil·litat vs agonia, llum vs foscor.
El vídeo, dirigit per Luca Masseroni pretén, al costat de la cançó, sintonitzar un nou canal. Furguson ens expliquen que representa acabar amb una manera antiga i accedir a una altra nova i diferent. “Passar a una altra pantalla, perquè ja era hora de passar-la. Ja no hi ha volta enrere, i està guai així. El vídeo reforça aquesta idea de realitat modificada, sembla molt igual però ja està canviant, ja està sent diferent, te n’adonis o no. Potser no és de el tot fàcil, però gairebé ja el tenim! …que apareguin paisatges del món amb unes lletres de karaoke estranyes, és una aproximació estètica a Animal Collective, on sempre ens sentim còmodes”.

Bandes
BLOWFUSE ens presenta el seu treball de comiat “Hard to be Thrilled”

La banda barcelonina ens deixen la seva darrera feina. Un EP de tres cançons inèdites i una versió en piano d’un dels seus darrers hits. Un treball que tanca de manera magistral la seva extensa i reeixida carrera.
Aquest treball només està disponible a les plataformes digitals, i en format casset limitat a 100 còpies a la web de venda oficial de Lostmerch.com
𝐋𝐎𝐖𝐅𝐔𝐒𝐄 s’acomiaden dels escenaris amb TRES últims concerts,
30/05/2025 || MADRID @ The Bassement + 𝐅𝐔𝐄𝐓!
07/06/2025 || LISBON @ RCA Club + 𝐕𝐈𝐑𝐀𝐋𝐀𝐓𝐀
20/06/2025 || BARCELONA @ Apol·lo La (2)
«Han estat anys de música, suor i comunitat, però ha arribat el moment de dir adéu. Ens veiem a Madrid, Lisboa i Barcelona per fer que aquests concerts siguin INOLVIDABLES!»


-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga