Novetats discogràfiques
Mogwai anuncien nou àlbum “As The Love Continues”

Estem d’enhorabona, que els Mogwai anunciïn nou material per aquest febrer, sempre és bona notícia. “As The Love Continues” és un disc que ens donarà les forces necessàries per tirar endavant i ens reconforta pensar que no tot està perdut.
Dave Fridmann («Come On Die Young», «Rock Action», «Every Country’s Sun») ha estat la persona encarregada de produir un àlbum gravat a Worcestershire (Regne Unit). Atticus Ross dels Nine Inch Nails i el saxofonista Colin Stetson han col·laborat en un disc d’estudi que se’ns presenta amb “Dry Fantasy”, peça comandada per evocadores línies de sintetitzador i una delicat tempo minimalista.
Segons Stuart Braithwaite dels Mogwai, espera que el nou disc sigui transportiu per als oients, “tret que estigueu en un lloc realment increïble i escolteu una música tan estranya com aquesta”
“As The Love Continues” es publicarà en format vinil, digital i CD, a més d’una caixa d’edició especial que inclou el CD, el doble vinil de colors, un únic LP amb pistes de demo d’àlbums en directe i un llibre de fotos.

Novetats discogràfiques
MEDALLA es mostren incendiaris a “Mechero”, el seu tercer avançament

Alguna vegada has intentat encendre ua cigarreta amb un llançaflames? El resultat probablement acabi semblant al meme de “en su cabeza era espectacular”. Després de col·laborar amb el duo gallec Bala, Medalla publiquen la seva nova cançó on segueixen desgranant el so de les cançons que formaran part del nou disc. Un nou àlbum on cada cop queda més palès que la fúria i la crítica demolidora s’han apoderat del quartet barceloní.
“Mechero” és una mena de caricatura grotesca d’aquest tipus d’home que està disposat a fer l’impossible per demostrar la seva espatlla, per molt estranya que acabi sent la situació. Una masculinitat fràgil on encendre una cigarreta amb una torxa acaba convertint-se en el mínim exigible. Una volta recargolada a l’home de la caverna, on tristament sembla que cada cop ens veiem més abocats.
Medalla, una vegada més, no deixen de banda la crítica contra el sistema: “Siempre vas a estar más cerca del lado del perdedor” o “en manos del yugo del opresor”. No és casualitat que totes aquestes dinàmiques de masculinitat tòxica i capitalisme voraç estiguin estretament relacionades, tot forma part del mateix marc. La violència intrínseca al sistema capitalista és una arma esmolada, una destral que et recorda el lloc al qual pertanys i el preu a pagar si t’atreveixes a abandonar el teu lloc.
El videoclip que acompanya la cançó ha estat dirigit pel cantant i guitarrista de la banda Eric Sueiro amb l’ajuda de Lidia Arruego. Pur VHS analògic amb la seva dosi de foc, fum i medievalisme, amb una sorpresa al final ja que la banda ha fet encenedors de marxandatge per al llançament d’aquest single. La direcció artística és una vegada més de l’artista madrileny Tumulus Design.
Medalla presentaran les seves noves cançons a les ciutats següents: Morradillos Festival (La Rioja, 11/7), Madrid (7/11), Daimiel (8/11), Barcelona (15/11), Valladolid (28/11), Salamanca (29/11).
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga