Novetats discogràfiques
Mogwai anuncien nou àlbum “As The Love Continues”
Estem d’enhorabona, que els Mogwai anunciïn nou material per aquest febrer, sempre és bona notícia. “As The Love Continues” és un disc que ens donarà les forces necessàries per tirar endavant i ens reconforta pensar que no tot està perdut.
Dave Fridmann («Come On Die Young», «Rock Action», «Every Country’s Sun») ha estat la persona encarregada de produir un àlbum gravat a Worcestershire (Regne Unit). Atticus Ross dels Nine Inch Nails i el saxofonista Colin Stetson han col·laborat en un disc d’estudi que se’ns presenta amb “Dry Fantasy”, peça comandada per evocadores línies de sintetitzador i una delicat tempo minimalista.
Segons Stuart Braithwaite dels Mogwai, espera que el nou disc sigui transportiu per als oients, “tret que estigueu en un lloc realment increïble i escolteu una música tan estranya com aquesta”
“As The Love Continues” es publicarà en format vinil, digital i CD, a més d’una caixa d’edició especial que inclou el CD, el doble vinil de colors, un únic LP amb pistes de demo d’àlbums en directe i un llibre de fotos.
Novetats discogràfiques
REMEI DE CA LA FRESCA estrena ‘Ciao Remei’, avançament de l’EP ‘Mesures extraordinàries’
Remei de Ca la Fresca acaba de tornar d’una fugaç gira britànica, amb concerts a Manchester, Leeds i Londres. Les imatges de l’aventura es poden descobrir en un road-video que han publicat avui i que serveix -atenció, per presentar una nova cançó, “Ciao Remei”, que ja es pot escoltar a totes les plataformes.
“Ciao Remei” és una amenaça d’abandonar-ho tot, una carta de dimissió no acceptada. Però és sobretot el primer single d’avançament del nou EP “Mesures extraordinàries”, que es publicarà el proper 28 d’octubre i que es presentarà en viu el 13 de novembre a la sala Razzmatazz. Es tracta d’un disc urgent, fruit de la necessitat imperiosa de publicar noves cançons i retorçar el repertori en viu després d’un període d’intensa activitat. Benvinguts al miracle ultra-liberal dels d’Arbúcies, aquell poble on l’aigua la converteixen en or.
La publicació d’aquests nous temes i l’inici de la nova gira coincideix en el temps amb l’estrena al festival In-Edit del documental “Però abans d’això hi haurà set”. Realitzat per Màrius Intente i Pau Ballesté, segueix el grup d’Arbúcies al local d’assaig i a la carretera, però posa sobretot èmfasi en la seva implicació en la lluita contra l’explotació dels aqüífers del Montseny per part de les companyies embotelladores. La primera projecció tindrà lloc el diumenge 1 de novembre als cinemes Aribau de Barcelona, amb la presència de la banda.
Propers concerts
7/11 Palma – FiraB
13/11 Barcelona – Razzmatazz
03/12 València – 16 Toneladas
11/12 Reus – Lo Submarino
12/12 Granollers – Roca Umbert
16/01 Manresa – Stroika

-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
