Connect with us

Novetats discogràfiques

Slevedown treu un 7″ d’avançament del què serà el seu segon llarg

Publicat fa

el

El grup establert a Blanes-Girona Slavedown llança un single d’avançament del seu pròxim LP titulat “The Enemy Inside”. Avançament que ve en format vinil de 7” i suposa el seu primer treball discogràfic amb la Familía Revolución Records.

Tres anys després del seu exitós debut homònim “Slavedown” (2018), la banda de Blanes-Girona torna a la càrrega amb la seva particular visió del hard rock en la seva vessant més dura i agressiva.

Dos llançaments espectaculars són l’avançament del seu esperat segon llarg. Una composició pròpia “Come and See the Monster Rise” i una versió dels The Doors, enfosquida i metal·litzada per l’ocasió.

Seguim apreciant aquesta contundència sonora marca de la casa; una secció rítmica molt sòlida que brilla amb llum pròpia, uns riffs i guitarreos que es mouen entre el rock clàssic, passatges avantguardistes i l’excepcional veu que arrodoneix aquest magnífic treball. Estem davant d’una producció excepcional, situant a Slavedown a primera línia de l’escena hard rockera nacional, i per què no, internacional.

Gran aposta de la Familía Revolución Records, presentat el LP “The Enemy Inside” com es feia abans, amb un single d’avançament remesclat i masteritzat en vinil de 7 ‘ ja en pre-venda i que estarà disponible durant la tercera setmana del mes de febrer. La sortida del LP, també en format vinil, està prevista per a la tercera setmana de març en doble edició, en vinil negre i limitada en vinil de color, totes dues amb CD inclòs.

Tant el single com el LP han estat gravats en els estudis Hybrid Recordings, produïts, barrejats i masteritzats per Sue Gere entre mitjans de 2020 i principis de 2021.

Novetats discogràfiques

PABLO Y LOS CIERVOS DORADOS s’uneixen a Humo Internacional i presenten “Vino”, el seu nou single

Published

on

By

De vegades només importa les cançons. I les cançons de Pablo y los Ciervos Dorados tenen alguna cosa diferent de tot el que ens envolta. En un mar de música genèrica, les cançons d’aquest trio pontevedrés són una àncora per aferrar-se. Parteixen del folk rock i de l’slowcore, de Red House Painters, de Lisa Germano o de MJ Lenderman, però el porten a un altre lloc. Perquè les seves cançons són alhora expressives i totalment lliures, de vegades desmesurades en la seva durada, de vegades simples esbossos de cançó, però sempre emocionants.

Nascuts a la calor del llegendari espai DIY que és, ha estat i serà el Liceo Mutante, els Ciervos Dorados han tingut diferents iteracions i han provat diferents gèneres, educant-se musicalment al voltant del post-rock i de l’electrònica experimental. És en aquesta última forma en què les cançons de Pablo han acabat aterrant en allò intimista i en allò narratiu, funcionant com una mena de practicant victoriós d’una forma de cançó d’autor poc habitual en la música espanyola: la dels fills (néts ja) de Neil Young: aquest folk impulsiu, entre allò emocional i allò violent. I és que el gran mèrit d’aquestes cançons és la capacitat de convertir allò quotidià en èpic, de ser absolutament sinceres i de funcionar a un nivell emocional molt profund.

“Vino” és el primer avançament de l’àlbum debut de Pablo y los Ciervos Dorados, un treball de vuit temes que veurà la llum aquest any amb Humo Internacional. Produït a Terraforma per Ibán Pérez (Fantasmage, Pablo und Destruktion), el disc sona cru i honest, tan pur com les seves cançons. Cançons de les que et poses en un autobús de matinada, cançons de les que sonen en un bar tancat. De les que t’acompanyen i, sobretot, de les que et creus.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.