Connect with us

Novetats discogràfiques

“Els meus amics són morts” nou single dels Ratpenat

Publicat fa

el

Mentre segueixen esperant a poder presentar en viu el seu darrer disc, que aviat complirà un any, Ratpenat llancen un nou single gravat en directe durant el passat mes de març a l’EM Estudi de Terrassa a càrrec d’en Xavi Escribano. Durant els pròxims dies penjaran les 3 gravacions que van realitzar en format video, mitjançant les quals seguiran promocionant el seu últim àlbum, “50% Glam 50% Clavegueram” (Rock de Kasba, 2020), però de moment ens han fet un avançament en forma de single, que ja podeu trobar a les plataformes digitals.

Seguint amb les seves habituals “adaptacions indecents”, el seu gran divertimento,  aquesta vegada li ha arribat el torn a “All my friends are dead” de Turbonegro, que ells han titulat “Els meus amics són morts“. Com sempre, punkrock directe, llibertí i sense filtre.

D’aquesta manera, la banda continua aprofitant el temps tot desitjant que la quarta presentació anunciada del seu segon àlbum sigui ja la definitiva i poder actuar davant del seu públic el proper 29 de maig a la sala Wolf de Barcelona.

Novetats discogràfiques

REMEI DE CA LA FRESCA estrena ‘Ciao Remei’, avançament de l’EP ‘Mesures extraordinàries’

Published

on

By

Remei de Ca la Fresca acaba de tornar d’una fugaç gira britànica, amb concerts a Manchester, Leeds i Londres. Les imatges de l’aventura es poden descobrir en un road-video que han publicat avui i que serveix -atenció, per presentar una nova cançó, “Ciao Remei”, que ja es pot escoltar a totes les plataformes.

“Ciao Remei” és una amenaça d’abandonar-ho tot, una carta de dimissió no acceptada. Però és sobretot el primer single d’avançament del nou EP “Mesures extraordinàries”, que es publicarà el proper 28 d’octubre i que es presentarà en viu el 13 de novembre a la sala Razzmatazz. Es tracta d’un disc urgent, fruit de la necessitat imperiosa de publicar noves cançons i retorçar el repertori en viu després d’un període d’intensa activitat. Benvinguts al miracle ultra-liberal dels d’Arbúcies, aquell poble on l’aigua la converteixen en or.

La publicació d’aquests nous temes i l’inici de la nova gira coincideix en el temps amb l’estrena al festival In-Edit del documental “Però abans d’això hi haurà set”. Realitzat per Màrius Intente i Pau Ballesté, segueix el grup d’Arbúcies al local d’assaig i a la carretera, però posa sobretot èmfasi en la seva implicació en la lluita contra l’explotació dels aqüífers del Montseny per part de les companyies embotelladores. La primera projecció tindrà lloc el diumenge 1 de novembre als cinemes Aribau de Barcelona, amb la presència de la banda.

Propers concerts
7/11 Palma – FiraB
13/11 Barcelona – Razzmatazz
03/12 València – 16 Toneladas
11/12 Reus – Lo Submarino
12/12 Granollers – Roca Umbert
16/01 Manresa – Stroika

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.