Bolos
Maria Jaume tancarà la gira ‘Fins a maig no revisc’ amb un concert especial a l’Apolo
La mallorquina Maria Jaume tancarà el proper 22 de desembre la gira del seu celebrat primer disc ‘Fins a magi no revisc’, i ho farà amb un concert especial a la sala Apolo 2 de Barcelona, on pujaran a l’escenari tots els músics que han format part de la gira. Obrirà la nit Lluís Cabot (Da Souza), que presenta les cançons de ‘Fernanda’, el seu darrer EP en solitari.
Proper i sincer, cru i transparent, l’univers musical de Maria Jaume estén un pont entre les grans cantautores de l’indie contemporani (de Julia Jackin a Stella Donnelly o Angel Olsen) i la fecunda escena mallorquina actual.
Després de rebre excel·lents crítiques a finals de 2020 amb el seu debut “Fins a maig no revisc”, amb producció de Pau Vallvé, Maria Jaume va sorprendre l’estiu de 2021 amb un nou single i videoclip, “Un bon berenar“, produït per Lluís Cabot, i ja està preparant el seu segon disc, previst pel 2022.

Dimecres 22 de desembre
Maria Jaume // Concert especial final de gira
Sala Apolo 2. Barcelona
ENTRADES JA A LA VENDA
Bolos
REMEI DE CA LA FRESCA gira per UK i anuncia nou EP i l’estrena d’un documental a l’In-Edit
Remei de Ca la Fresca anuncia unes quantes novetats per aquesta tardor. A l’octubre presentarà unnou EP que portarà per títol “Mesures extraordinàries” i ofereix una gira per Anglaterra. A més, el festival In-Edit estrenarà el documental “Però abans d’això hi haurà set”. I el grup tornarà als escenaris catalans amb una gira que s’iniciarà a l’Auditori de Girona i culminarà al Razzmatazz.
La novetat més imminent és la seva primera gira britànica. El grup viatja aquesta setmana a Anglaterra per oferir tres concerts, tots en companyia de la banda gal·lesa HMS Morris. La gira comença aquest dijous, 1 d’octubre, a la sala Rat & Pigeon de Manchester, segueix divendres a la sala Oporto de Leeds i culmina dissabte a Londres (The Victoria Dalston).
A mitjans d’octubre està previst el llançament del nou EP “Mesures extraordinàries”, que inclourà quatre temes completament nous. La gira de presentació en viu començarà el 15 d’octubre a l’Auditori de Girona i recaurà el 13 de novembre a la sala Razzmatazzde Barcelona. També s’han anunciat ja dates a Palma, València, Reus, Granollers i Manresa. Entrades per tots els concerts, aquí.

I per si no n’hi hagués prou, els d’Arbúcies seran presents a la 24a edició del Festival In-Edit, on s’estrenarà el documental “Però abans d’això hi haurà set”, de Màrius Intentei Pau Ballesté, que segueix la banda i la seva implicación en la lluita contra la privatització de l’aigua del Montseny. La primera projecció tindrà lloc el diumenge 1 de novembre als cinemes Aribau de Barcelona, amb la presència de la banda.
Una tempesta de poesia, ràbia i psicodèlia et rebrega l’esperit quan t’endinses en l’univers de Remei de Ca la Fresca. El quartet del Montseny s’ha consolidat com un dels grans noms del nostre panorama musical amb el seu multipremiat segon àlbum, “L’ham de la pregunta”. Mai amagats, sempre de cara, Remei de Ca la Fresca són Artur Piera, Xantal Rodríguez, Víctor Inskipp i Iago Rueda.
REMEI DE CA LA FRESCA EN CONCERT
Gira Britànica
01/10 Manchester, UK – The Rat & Pigeon
02/10 Leeds, UK – Oporto
03/10 Londres, UK – The Victoria
Gira “Mesures extraordinàries”
15/10 Girona – Auditori de Girona
13/11 Barcelona – Razzmatazz
03/12 València – 16 Toneladas
11/12 Reus – Lo Submarino
12/12 Granollers – Roca Umbert
16/01 Manresa – Stroika
-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques8 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible8 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
