Novetats discogràfiques
Museless publica el seu segon disc “Synthesis de Novo II”

Ella, Museless, la diva de l’electrònica experimental del nostre país, torna amb “Synthesis de Novo II”, el seu segon disc que presentarà a Sala Apolo de Barcelona el dia 11 de març, ia la Sala BUT de Madrid el dia 12 telonejant a L’impératrice. Tots dos sold out. Començant fort.
Després de tres avenços del disc com “La Dama Turca” un cant hipnòtic, minimalista, envoltant i misteriós a la lluna (i el seu primer tema en català), “Coacervados” cançó que parla de la creació de la vida des de la no vida, o el que és el mateix, la teoria de la biogènesi, barrejant així medicina amb art i música, i “Toxicentro” on la productora catalana barreja sons clàssics del synthpop amb textures futuristes en un viatge de 7 minuts molt intens i d’emocions fortes. Aquest divendres 11 de març es publica “Synthesis de Novo II”, el seu nou disc a través de Luup Records.
Museless crea paisatges i realitats que ens porten a nous mons. I és que justament aquest nou disc forma part de la primera part d’una banda sonora d’una novel·la que ella mateixa està escrivint, per això estem davant un primer avançament d’un disc conceptual basat en la història d’un llibre escrit per la pròpia artista i que veurà la llum els propers mesos al costat de la segona part de la banda sonora.
Museless portava ara un parell d’anys sense publicar ni fer actuacions, aprofitant l’aturada obligatòria per Covid per crear de nou… Amb actuacions a festivals nacionals com el Primavera Sound, el Sónar, el MiniBeat o el Festival VIDA, i també internacionals com el SXSW americà, l’Eurosonic holandès, el MaMa francès, l’Arezzo Waves italià o el Focus Wales anglès, Museless presumeix d’un recorregut ambiciós amb el poc temps que fa que la seva carrera va arrencar. Amb un primer EP anomenat “Grey Boy” (2016) i un primer llarg de títol “Dichotomic History” (Luup Records, 2017), Museless va aconseguir posicionar-se en una escena exigent. Amb l’etiqueta de musa de l’electrònica atorgada pels mitjans, ara torna amb la publicació d’un nou disc. Ganes!

Bandes
BLOWFUSE ens presenta el seu treball de comiat “Hard to be Thrilled”

La banda barcelonina ens deixen la seva darrera feina. Un EP de tres cançons inèdites i una versió en piano d’un dels seus darrers hits. Un treball que tanca de manera magistral la seva extensa i reeixida carrera.
Aquest treball només està disponible a les plataformes digitals, i en format casset limitat a 100 còpies a la web de venda oficial de Lostmerch.com
𝐋𝐎𝐖𝐅𝐔𝐒𝐄 s’acomiaden dels escenaris amb TRES últims concerts,
30/05/2025 || MADRID @ The Bassement + 𝐅𝐔𝐄𝐓!
07/06/2025 || LISBON @ RCA Club + 𝐕𝐈𝐑𝐀𝐋𝐀𝐓𝐀
20/06/2025 || BARCELONA @ Apol·lo La (2)
«Han estat anys de música, suor i comunitat, però ha arribat el moment de dir adéu. Ens veiem a Madrid, Lisboa i Barcelona per fer que aquests concerts siguin INOLVIDABLES!»


-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga