Art Visual
El Marché du Film -Festival de Cannes i el Festival de Sitges presenten el cartell del FANTASTIC 7

El Sitges – Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, en col·laboració amb el el Marché du Film – Festival de Cannes i el Director d’Assumptes Internacionals de l’INCAA Bernardo Bergeret – torna a Cannes enguany amb la 4a edició de Fantastic 7.
Iniciat l’any 2019, Fantastic 7 està dissenyat per a fomentar als cineastes emergents i connectar-los amb potencials socis comercials a Cannes per obtenir finançament i oportunitats de coproducció. Cada any, set festivals de primera categoria -dedicats a, o amb una forta tradició de, destacar el cinema de gènere i els talents- seleccionen set projectes de gènere per a ser exhibits en el Marché du Film.
Aquests prometedors projectes -que es troben en diferents fases de postproducció o han estat recentment completats- són presentats pels cineastes davant un públic d’inversors, distribuïdors o agents de vendes que podrien ajudar a que els seus projectes s’enlairin i arribin a un públic més ampli.
En reunir noves obres de gènere de tot el món, Fantastic 7 també llança llum sobre les noves tendències i influències del cinema de gènere, al mateix temps que demostra el poder de la creativitat i l’expressió cultural.
La cineasta estatunidenca-iraniana Ana Lily Amirpour -l’al·lucinant pel·lícula de la qual Mona Lisa & The Blood Moon va inaugurar el Festival de Sitges 2021- ha estat nomenada oficialment padrina de l’esdeveniment Fantastic 7 d’enguany. L’edició de 2022 acollirà als següents set festivals i les seves seleccions:
Sitges – Festival Internacional de Cine Fantástico de Catalunya
VENUS
Director: Jaume Balagueró
País: Espanya
Sinopsi: Una història de terror sobrenatural ambientada en un entorn urbà de supervivència amb elements de bruixeria moderna.
Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Bucheon
SEOUL HORROR STORY
Director: Kim Hyunjin
País: Corea
Sinopsi: Diverses històries de fantasmes, ambientades a Seül, que tracten diferents horrors de la vida quotidiana.
Festival Internacional de Cinema d’El Cairo
THE PORTAL
Director: Chadi Abo
País: Francia/Siria
Sinopsi: En una zona de guerra, una nena resa per la salvació. Un poder còsmic ve a ajudar-la. A partir d’ara, Sara ressuscitarà als nens morts.
Festival Internacional de Cine en Guadalajara
LA MALA MADRE
Director: Alicia Albares
País: Espanya
Sinopsi: Victoria, una periodista que ha escrit un llibre molt polèmic sobre la maternitat, es desperta en una casa sense records. Ángel, un metge, li diu que ha tingut un accident de cotxe en el qual ha mort la seva filla. La presència d’una dona embarassada l’ajudarà a descobrir la veritat.
SXSW South by Southwest Film Festival
MOSHARI
Director: Nuhash Humayun
País: Bangladesh
Sinopsi: Quan unes criatures assedegades de sang s’han apoderat del món, els únics supervivents es troben al sud d’Àsia: dues germanes es veuen obligades a ficar-se en una xarxa de mosquits (moshari) només per a sobreviure, però primer han de sobreviure l’una a l’altra.
Festival Internacional de Cinema de Toronto
NATURALEZA OSCURA
Director: Berkley Brady
País: Métis, Canadá
Sinopsi: Un grup de terapeutes es veu obligat a enfrontar-se als monstres del seu passat quan un retir de cap de setmana aïllat a les Rocoses canadenques posa a prova no sols la seva resistència emocional, sinó la seva capacitat de supervivència.
Festival Internacional de Cinema de Nova Zelanda
THE CAGE
Director: Paul Campion
País: Nueva Zelanda
Sinopsi: Un client i el personal captius en una botiga d’electrònica domèstica han d’escapar d’un fanàtic que pretén utilitzar-los com a sacrificis humans per a invocar a una malvada deïtat interestel·lar.
La sessió de pitching de Fantastic 7 es durà a terme diumenge 22 de maig (12h00 – 14h00) a Cannes i estarà oberta a tots els participants del Marché du Film prèvia presentació de la seva acreditació. (L’esdeveniment també es retransmetrà en directe a la plataforma Marché du Film Online).
Per a més informació sobre el programa Fantastic 7:
sitgesfanlab.com/fantastic-7/ – marchedufilm.com

Art Visual
LION’S LAW treu “Brother”, un himne a la germanor

Després de més d’una dècada compartint escenaris, suor, quilòmetres i cicatrius, Lion’s Law ens presenta “Brother”, un videoclip que trenca amb el que és habitual i posa el focus en el més profund: la família que tries a la música.
Dirigit per Jules Gondry, el vídeo ens porta a aquest backstage invisible per al públic, on la banda es recolza en una mica més fort que els riffs: els llaços forjats a la carretera, els dies durs i les abraçades abans del xou.
I mentrestant… tornen a la carretera. Aquestes són les dates confirmades per al darrer tram de 2025
06/09 – MARSELLA
12/09 – BERLÍN @ Beer Now Open Fest
27/09 – MAGDEBURGO
18/10 – ALSACIA @ Rock Your Brains Fest
30/10 – CHEMNITZ ➢ 31/10 – TBC
01/11 – HAMBURGO
I a l’horitzó…
Novembre 2025 – FINLANDIA
Gener 2026 – SUDEST ASIÀTIC
Febrer / Març 2026 – GIRA EUROPEA
Abril 2026 – REGNE UNIT
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga