Connect with us

Novetats discogràfiques

Fastloud treu el nou single “Feeling the Cold”, energia i contundència a parts iguals

Publicat fa

el

Fastloud és una banda de punk-rock/skatepunk fundada a Barcelona l’estiu de 2015. Es tracta d’un projecte musical que recorda el punk-rock dels 90, amb cançons curtes, ràpides i intenses, i lletres crítiques que parlen de la vida quotidiana. La banda està formada per Jordi del Pino (veu i guitarra rítmica), Dani Ventura (guitarra solista i segones veus), Jairo Gomes (baix i segones veus) i Victor Vidal (bateria i segones veus).

El nou single segueix l’estil 90’s punk rock i va amb una visió crítica de la societat, explica l’estil de vida en “bucle” del “despertar-treballar-dormir” al que ens veiem obligats a conviure, perdent així, gran part del que gira al nostre entorn i repetint els mateixos errors generació darrere generació. Gravat, mesclat i masteritzat per Xavi Escribano (anti-patiks, violets..) a EM Estudi.

Influenciats per grans del punk-rock melòdic com NOFX, Lagwagon, Satanic Surfers i Good Riddance. FASTLOUD ha tocat en prestigioses sales com Razzmatazz, Estraperlo Club, La Deskomunal, Sala Bóveda, Festa Alternativa de Gràcia, La Cave à Rock de Francia o Rocksound Bar, on van presentar el seu darrer treball penjant el cartell de SOLD OUT en una nit frenètica.

Amb el seu últim treball “Dive in a Life” (2021), el grup destaca per ser una de les bandes referents del hardcore melòdic a la localitat Barcelonesa, amb una influència que ha arribat a nivell estatal.

Pròxim concert a la vista

Bolos

BRIGHTON 64, últim disc, última gira

Published

on

By

BRIGHTON 64, el llegendari grup de Barcelona, tancarà durant els propers mesos la seva prolífica i exitosa carrera. Serà un comiat llarg i intens, que inclourà la publicació d’un disc amb cançons noves, dos projectes cinematogràfics i una gira final que els farà viatjar una vegada més per tots els racons del país.

El nou disc es troba en ple procés de gravació i es publicarà amb el segell BCore Disc la tardor d’enguany. Inclourà un total de deu cançons amb títols com «Lennon nunca estuvo aquí», «Juguete roto», «2024» o «Hemos tenido suerte».

L’última gira començarà coincidint amb la publicació del disc i continuarà al llarg de l’any vinent, amb dos concerts finals a la sala El Sol de Madrid i la sala Apolo de Barcelona, previstos per a finals del 2026.

Paral·lelament, el grup treballa en un documental que repassarà la seva trajectòria i també en la banda sonora d’una pel·lícula de ficció, el rodatge de la qual s’iniciarà la tardor de 2025.

Els membres de BRIGHTON 64 volen compartir aquest comunicat, adreçat als seus nombrosos i fidels seguidors:

«Es fa difícil donar una notícia com aquesta, i tots els que ens coneixeu sabreu que per a nosaltres és doblement difícil, perquè la nostra identificació amb el grup ha estat absoluta des de temps immemorials. La trajectòria d’un grup acostuma a tenir un principi i un final, i creiem que aquest moment ha arribat per a nosaltres. La primera etapa de BRIGHTON 64 es va acabar de manera abrupta, amb un concert estrany a la plaça de toros de Tomelloso, l’estiu del 1989, i aquell final va ser el reflex d’una carrera plena d’alts i baixos, alegries i decepcions. La segona etapa, que va començar l’any 2011, ha estat més estable i gratificant, però també ha provocat un cert desgast, i sobretot, la sensació d’haver assolit uns objectius que mai no hauríem imaginat el dia que vam fundar el grup. Hem publicat dotzenes de cançons i hem fet centenars de concerts davant d’un públic que ha anat canviant lleugerament al llarg dels anys, però el nucli del qual són uns seguidors acèrrims que per a nosaltres han estat el veritable combustible que ens impulsava a tirar endavant. El fet que els concerts més recents hagin estat dels més apoteòsics de la nostra carrera, i la solidesa i el respecte musical i personal que hem aconseguit entre els cinc membres del grup ens ajuden a pensar que aquest és un bon moment per acabar: acabar mentre encara estem en bona forma.

Però en aquesta ocasió no volem marxar sense acomiadar-nos de tots els que ens heu seguit, estimat i protegit al llarg dels anys. I ens agradaria que aquest comiat fos especial. Especial, per a nosaltres, vol dir treure un últim disc amb temes nous, cançons que puguin fer companyia en el futur  les cançons de sempre; i especial significa també tocar en directe a totes les ciutats que ens han acollit, perquè mai ens ha fet mandra sortir a la carretera i fer quilòmetres per trobar-nos amb la nostra gent. Esperem que es vagin confirmant una pila de dates al llarg dels propers mesos i que ho puguem celebrar junts.

BRIGHTON 64 ha estat per a nosaltres una forma de vida, i tenim nombroses proves, inesborrables i constants, que per a vosaltres també ho ha estat. Per aquesta raó, no podem estar més contents. Moltes gràcies i fins aviat».

Ricky Gil, Albert Gil, Jordi Fontich, Eric Herrera, David Abadía.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.