Novetats discogràfiques
Teleclub treuen el single digital “El Karry”

Nou avançament del seu EP de debut. Bateries seqüenciades, sintetitzadors, synth-pop, electropop. I és clar, guitarres distorsionades i eufòria desbordada.
Hi ha nous temes de Teleclub. Després de dos hits excel·lents com “Xiki Yokse” i “Mi Crush Del Autobús”, tornen amb “El Karry” avançament d’un nou EP de 4 temes que es dirà “Recordarás Mi Nombre”. Bateries seqüenciades, sintetitzadors, synth-pop, electropop. I és clar, guitarres distorsionades i eufòria desbordada. De fet “El Karry” parla d’això, d’un dissabte nit que comença com res i acaba especial, irrepetible, inesborrable. I encerten de nou a les melodies, aquesta vegada d’esperit xicloso, i aquesta tornada cantant a crits “Salir con mis amigas al Karry, hoy”, que precisament van registrar al mòbil amb tota la colla la nit en què va néixer la cançó. O potser no es pot compaginar sortir de festa i escriure cançons alhora?
I amb el single, un videoclip ajustat a la situació: un “Resacón En Las Vegas” de tres minuts, psicodèlic, còmic, surrealista, en què els nostres protagonistes, després d’un dia de festa, van reconstruint com poden passar la nit anterior. Una composició amb vocació d’himne, que potser pot capturar fans d’ALIZZZ com de 9CKLES, i on la producció de LEFTEE (Toxic Pop, LABORDE, NEVVER) i la portada, una vegada més, d’Olaia (AXOLOTES MEXICANOS) agafen un protagonisme especial.

Bandes
BLOWFUSE ens presenta el seu treball de comiat “Hard to be Thrilled”

La banda barcelonina ens deixen la seva darrera feina. Un EP de tres cançons inèdites i una versió en piano d’un dels seus darrers hits. Un treball que tanca de manera magistral la seva extensa i reeixida carrera.
Aquest treball només està disponible a les plataformes digitals, i en format casset limitat a 100 còpies a la web de venda oficial de Lostmerch.com
𝐋𝐎𝐖𝐅𝐔𝐒𝐄 s’acomiaden dels escenaris amb TRES últims concerts,
30/05/2025 || MADRID @ The Bassement + 𝐅𝐔𝐄𝐓!
07/06/2025 || LISBON @ RCA Club + 𝐕𝐈𝐑𝐀𝐋𝐀𝐓𝐀
20/06/2025 || BARCELONA @ Apol·lo La (2)
«Han estat anys de música, suor i comunitat, però ha arribat el moment de dir adéu. Ens veiem a Madrid, Lisboa i Barcelona per fer que aquests concerts siguin INOLVIDABLES!»


-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga