Connect with us

Novetats discogràfiques

“HAZ” nou LP de l’Atomizador. Música antimoderna

Publicat fa

el

L’Atomizador (1976, Madrid) és l’àlter ego musical de Jose HAZ, músic subterrani i artista marginal exmembre del grup de rock experimental A Room With A View i de bandes d’art-punk alienígena com Ensaladilla Rusa, Campamento Ñec Ñec!, Humor Vítreo i Extinción De Los Insectos. Des del 2002 porta la plataforma d’autoedició Afeite Al Perro i publica els fanzines subculturals Manchas y Ruido i HAZ.

“HAZ”, el seu cinquè disc llarg, inclou 16 temes propis i una versió del gran David Kilgour (The Clean). Psicodèlia radical, dream-pop progressiu espectral i música etèria antimoderna. Escapisme, obsessió i resistència. Música lliure. Punk contra la contra. Edició de 250 còpies en vinil negre, portada i contra a color i fanzine de 8 pàgines.

“Una trajectòria que, al llarg dels anys, ha intentat fer conviure en un mateix univers els ecos de la música antiga europea, harmonies pròpies dels Beach Boys i Vainica Doble, polifonies vocals no occidentals, glosòlies, així com de l’energia del free jazz afroamericà, el hardcore punk menys dogmàtic o, fins i tot, del noise japonès” Rubén Coll, festival Archipiélago.

Aquest LP ha estat coeditat entre Afeite al Perro, Alehop! i Flexi Discos, del qual es moren d’il·lusió d’haver participat, un LP que t’omple d’alegria i t’emociona a parts iguals.

Novetats discogràfiques

Estribillo al cerebro: LA PALOMA publiquen el seu nou single “Sé lo que quiero”

Published

on

By

Hi ha cançons que s’intueixen importants des de la primera vegada que se senten. “Sé lo que quiero” n’és una: de les que saps que t’acompanyarà durant molt de temps: als concerts de La Paloma als que assistiràs i també als teus auriculars. De melodia immediatament reconeixible i tornada que s’adhereix al cervell de manera irremeiable, el tema tracta sobre “habitar un espai físic o temporal -explica la banda- que s’ha anat degradant. Passa el temps i no hi ha millora, però, per alguna raó, has de resistir i quedar-te una mica més, tenint clar que les coses canviaran”. Com sempre, el trio és capaç de trobar la tecla generacional, convertint els seus lliuraments en petits himnes.

El grup estarà presentant la cançó en directe (i tots els seus clàssics) aquest 21 de juny a Matadero Madrid en un concert al costat de Baiuca, Hinds i Error 97

“Sé lo que quiero” és el segon avançament del que serà el segon àlbum de La Paloma. El combo radicat a Madrid es va convertir en una de les sensacions més fascinants de l’escena rock nacional amb l’aparició del seu ja mític primer EP “Una idea, pero es triste” (2021). La posterior publicació el 2023 de ‘Todavía no”, el seu disc de debut en format llarg, va confirmar les expectatives dipositades al grup i li va servir per fer el salt definitiu de promesa a realitat contrastada. L’expectativa, per tant, davant la nova feina de Nico, Lucas i Juan és màxima i els singles previs no fan més que corroborar-ho.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.