Novetats discogràfiques
Ariox explora el pop electrònic amb influències avantguardistes a “Ariox is super sad”, el seu nou àlbum

La inspiració d’Ariox ve de detalls i referències musicals d’artistes com Fred Again i Ralphie Choo, que es poden percebre en la riquesa sonora del disc. Aquest àlbum representa més d’un any de dedicació, experimentació i cura, ja que Ariox ha aconseguit teixir un tapís emocional que abraça la tristesa, el buit i el creixement personal.
La producció meticulosa d’Ariox es destaca en aquest projecte, realitzat des de la seva pròpia habitació i l’estudi de producció Camaleó Estudi, sota la guia experta d’Aleixin. El resultat és una obra que reflecteix l’interès profund de l’artista cap a l’art, amb la intenció de deixar una petita marca d’Ariox als cors dels oients.
Ariox is super sad no només és un disc, sinó també un acte de desequilibri artístic, com ho va descriure Jorge Wagensberg, físic i escriptor. L’artista sosté que la creativitat neix del desequilibri i l’autodescobriment. A través d’aquest àlbum, Ariox s’adreça fora de la seva zona de confort, explorant noves formes de creació i presentant temes que revelen colors i territoris inexplorats en els seus treballs anteriors.
Un dels moments més destacats del disc és “Autos de Choque con Sofia“, considerat per Ariox com el desequilibri en tots els sentits. Aquest tema s’origina a partir del so d’un vídeo de l’artista en un parc d’atraccions l’estiu passat. La creació des de l’ambient sonor d’aquesta experiència permet a Ariox explorar textures i emocions noves, destacant així el seu compromís amb el desequilibri i l’autenticitat artística.
Per acabar, Ariox reflexiona sobre el procés creatiu citant Pablo Picasso: “...no dejo de maravillarme ante el milagro que supone no saber nada en este mundo y tan sólo haber aprendido a amar las cosas y comerlas vivas…“. Ariox is super sad és un testimoni d’aquesta meravella de no saber res i, alhora, enamorar-se de la bellesa de l’art i consumir-la plenament.
Descobreix la màgia de la nova onada de música catalana amb aquest treball eclèctic que et portarà a un viatge emocional inoblidable.
Imatge principal Sofia Meza

Breus
HERMANN GÄNS publica nova cançó

Hermann Gäns publica «Le héron». Nova cançó que ve acompanyada d’un vídeo realitzat pel mateix artista, amb què anticipa el seu primer àlbum, el qual veurà la llum el 13 de juny sota el títol de «Le moulin».
«Le herón» forma part d’una delicada obra minimalista, amb incursions en la música de síntesi, en què Gäns desplega un exercici excepcional d’exploració i d’instrumentalització de la memòria, amb el que aconsegueix activar informes des de l’irracional, la bellesa dels quals detona la nostra sensibilitat.
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga