Connect with us

Bolos

BCore Disc, segell resident durant el mes de febrer a l’Heliogàbal

Publicat fa

el

Aquest mes de febrer BCore és segell resident al Cicle de Segells de l’Heliogàbal, aprofitem per fer un recull de les propostes i dates.

Divendres 9 de febrer 2024
SONIC BEAST, si no fos perquè el concepte tradicional de supergrup no lliga gaire amb els principis del Punk i el Hardcore, podríem dir que Sonic Beast és un supergrup, perquè està format per membres o exmembres d’algunes de les bandes fonamentals de l’escena alternativa de les comarques gironines –concretament, de la seva triple capitalitat històrica: Sant Feliu de Guíxols, Palafrugell i Vidreres–, com ara Bullitt, No More Lies, Illinoise i Bad Mongos.

BUEN DESTINO (imatge principal) Hardcore retorçat, sorollós i intel·ligent. Les influències reconegudes del qual recorren d’un extrem a un altre l’espectre de la música incòmoda. Establerts a Barcelona en 2020, els quatre membres han militat en bandes com Runa, Jack Torrance, It’s Not Not, Standstill, Omega Cinc, Read My Lips o Vòrtex. Si cerques música enfadada, explosiva i punxant i sobretot ràbia, no te’ls pots perdre.

Dissabte 10 de febrer 2024
SERPENT, grup de post-hardcore feréstec i matusser afincat dins de la zona 2 de Rodalies. La consolidació del seu so va arribar amb el seu primer disc. Hardcore “evolucionat” però alhora amb molt de Rock, agressivitat i rugositat. Intentant barrejar Hardcore, Punk, Garatge i Post Rock i amb clares influències de Wipers, Hot Snakes o Fugazi.

SOFA, trio de Zarautz amb més de deu anys d’activitat que barregen Post Hardcore, Math Rock i Post Rock i que no et deixarà indiferent si t’agraden bandes com And Sota I Watch You From Afar o Don Cavallero, però també clàssics com a Led Zeppelin o els seus paisans Dut.⁣

Divendres 23 de febrer 2024
BERNAL (València) és tenir al voltant de 20 anys, és sentir la llunyania d’un futur cada cop més incert i és el plaer de rebre els primers raigs de sol del dia a través de la finestra. Aquest és el context en què exploren la sonoritat de bandes de math-rock com els japonesos Toe i altres més emotives com la dels nord-americans Joyce Manor, deixant-se influenciar per clàssics com Los Planetas, per acabar connectant amb bandes contemporànies com Cala Vento o American Football.

COMIC SANS és un jove quartet de *Donostia (Euskadi) que crea cançons que tenen tots els elements necessaris per a convertir-se en himnes generacionals: lletres recordables, guitarres que poden sacsejar a una sala sencera i tornades per a corejar amb el puny enlaire. Sonen com un coktail de de Cala Vento, Yawners, The Get Up Kids, Marietta, Cap’n Jazz, Modern Baseball i tots els grups de Emo Underground dels últims 20 anys.

Picture by Susana Godoy

Bolos

LAS ROBERTAS troben llum al present en el seu nou àlbum “All we need is now”

Published

on

By

Durant els darrers mesos hem compartit alguns avenços com “Everything I wanted to be” i la pròpia “All we need is now”, però ara el disc ja està complet. Deu cançons que es mouen entre el britpop, la psicodèlia i el shoegaze, i que troben LAS ROBERTAS en un moment especialment honest i lluminós.

Hi ha alguna cosa que ens agrada especialment aquest àlbum. Mentre tot sembla empènyer-nos cap al següent, “All we need is now” proposa tot el contrari: quedar-se un moment on som; escoltar amb calma, perquè el present és lúnic lloc on alguna cosa pot canviar.

Amb un so que connecta la psicodèlia dels 60 amb les atmosferes del shoegaze, el Britpop i el rock alternatiu dels 90—en la línia de The Brian Jonestown Massacre, Lush o Slowdive—la banda captura la bellesa de créixer al costat d’una altra persona, on el pas del temps dóna forma a un amor que evoluciona.

I, com tot bon disc, “All we need is now” aviat deixarà de viure sol als altaveus. En els propers mesos, LAS ROBERTAS ho presentaran en directe per França i Espanya.

LAS ROBERTAS
All we need is now
1. Everything I wanted to be
2. Like a Flower
3. All we need is now
4. Shifting to happiness
5. It’s alright (open your eyes)
6. Running free
7. Chained sadness
8. Garden
9. Live and let live

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.