Connect with us

Novetats discogràfiques

CHAQUETA DE CHÁNDAL estrenen el nou single “Declaración Universal de unos Desechos Humanos”

Publicat fa

el

CHAQUETA DE CHÁNDAL surten de la letargia amb una carta d’amor cap a la fauna d’aquest món. La literal. Amb la figurada se segueixen ficant, és clar. Una cançó senzilla i directa, melòdica, encomanadissa, que s’eleva i ens sobrevola però amb cert punt de perill, com tota au rapinyaire. Un altre còndor més al seu repertori. O un altre aufrany, més aviat.
 
Gravada i produïda per Joan Colomo“Declaración Universal De Unos Desechos Humanos” és la primera pista que que ens arriba del nou àlbum de Chaqueta de Chándal, encara sense títol i previst per la tardor. Serà la continuació dels càlidament ponderats Gimnasia menor (2019) i Futuro, tú antes molabas (2022).
 
El nou single i altres cançons inèdites es presenten en directe aquest divendres 11 de maig al Café La Palma de Madrid, dins la programació de Sound Isidro, i el 25 del mateix mes al festival Som del Montseny, a Santa Maria de Palautordera
 
Chaqueta de Chándal són Guillem Caballero (veu, teclats i sintes), Natalia Brovedanni(veu i guitarra) i Alfonso Méndez (bateria i cors).

Propers concerts
11/5 Madrid / Sound Isidro / Café La Palma
25/5 Santa Maria de Palautordera / Som Del Montseny

Novetats discogràfiques

Estribillo al cerebro: LA PALOMA publiquen el seu nou single “Sé lo que quiero”

Published

on

By

Hi ha cançons que s’intueixen importants des de la primera vegada que se senten. “Sé lo que quiero” n’és una: de les que saps que t’acompanyarà durant molt de temps: als concerts de La Paloma als que assistiràs i també als teus auriculars. De melodia immediatament reconeixible i tornada que s’adhereix al cervell de manera irremeiable, el tema tracta sobre “habitar un espai físic o temporal -explica la banda- que s’ha anat degradant. Passa el temps i no hi ha millora, però, per alguna raó, has de resistir i quedar-te una mica més, tenint clar que les coses canviaran”. Com sempre, el trio és capaç de trobar la tecla generacional, convertint els seus lliuraments en petits himnes.

El grup estarà presentant la cançó en directe (i tots els seus clàssics) aquest 21 de juny a Matadero Madrid en un concert al costat de Baiuca, Hinds i Error 97

“Sé lo que quiero” és el segon avançament del que serà el segon àlbum de La Paloma. El combo radicat a Madrid es va convertir en una de les sensacions més fascinants de l’escena rock nacional amb l’aparició del seu ja mític primer EP “Una idea, pero es triste” (2021). La posterior publicació el 2023 de ‘Todavía no”, el seu disc de debut en format llarg, va confirmar les expectatives dipositades al grup i li va servir per fer el salt definitiu de promesa a realitat contrastada. L’expectativa, per tant, davant la nova feina de Nico, Lucas i Juan és màxima i els singles previs no fan més que corroborar-ho.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.