Novetats discogràfiques
MAZONI anuncia nou disc per setembre
Mazoni anuncia el llançament del seu nou disc ‘Banderes per daltònics’ pel dia 5 de setembre. Avui s’obre el pre-order de l’edició en vinil, que permetrà rebre’l unes setmanes abans de la publicació oficial, i que es pot encarregar aquí.
El nou àlbum està produït per un membre històric del grup, Aleix Bou, i comptarà amb 11 cançons. Es tracta de l’11è àlbum de la discografia del grup empordanès liderat per Jaume Pla, continuador d’una trajectòria que ha donat temes emblemàtics com “No tinc temps”, “Eufòria”, “Ei, que surt el sol!”, “La promesa” o “A.I.L.O.D.I.U.”
Ja s’han anunciat els primers concerts de presentació, que tindran lloc el 4 d’octubre a l’Auditori de Girona, i el dia 11 d’octubre a la sala Apolo [2] de Barcelona. Les entrades estan a la venda aquí.

Novetats discogràfiques
DAN PERALBO I EL COMBOI publica el seu segon disc “Quin goig”
Des de la presentació del disc a l’Apolo fins a diferents de festivals o fent vibrar a les millors Festes Majors de Catalunya, l’any passat els de Torelló van recorrer els principals escenaris de Catalunya reivindicant-se, clara i desacomplexadament, com una banda de rock. Tant si és per saltar entre el públic a mitja cançó o fer pujar a tocar les guitarres a un espontani: autèntics, frescos i sense filtres a cada decisió. El rock és la seva identitat.
Va ser al novembre de 2025 quan Dan Peralbo i El Comboi van baixar dels escenaris per endinsar-se a l’estudi de Montgrí (Cala Vento), on van enregistrar el que divendres passat va sortir a la llum com el seu segon disc: Quin goig

El disc el conformen 11 cançons que proposen un viatge per l’univers de la banda. Entre guitarres i melodies que s’enganxen, la genuinitat característica dels de Torelló travessa l’auricular per arribar a cada part del cos i de l’anima de qui l’escolta.
Quin goig anirà acompanyat d’una gira amb els festivals més destacats del nostre país com el Cruïlla, el Vida, l’Embassa’t… i de les millors festes majors on es podrà veure el més característic del grup: el seu directe. Fresc, genuí i electrificant, veure Dan Peralbo i El Comboi dalt de l’escenari és com banyar-te al mar després d’un hivern llarg, el cos i l’ànima bateguen perquè gaudeixen d’una experiència única dins del panorama musical actual.
-
Festival7 anys agoEl Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques7 anys agoEl Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques7 anys agoLes Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys agoMercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga
