Connect with us

Novetats discogràfiques

Dream pop de llums i sombres al nou EP de julia amor “recuerdos y promesas”

Publicat fa

el

julia amor torna amb “recuerdos y promesas”, EP en què continua amb el so synth electrònic i ballable que la caracteritza: un pop de contrastos en què melodies plenes de llum s’entrellacen amb lletres que aprofundeixen en les nostres pors més profundes. Després d’un primer disc amb què Julia pretenia narrar la seva relació amb l’amor i les seves conseqüències, el seu nou EP “recuerdos y promesas” arriba d’una manera molt més lleugera i intuïtiva. Aquestes 4 cançons són idees i sensacions que s’han quedat al cap com un ressò interminable. Pensaments obsessius i fantasies sobre una possible fuita, sempre amb una mirada malenconia aferrada al passat. Sempre buscant una veritat reconfortant on poder refugiar-se de tot el soroll constant, observa, es pregunta i es qüestiona la realitat i la seva pròpia percepció.

Abraçant la sensibilitat i la tristesa, julia amor es mou amb comoditat en un pop de contrastos en què melodies plenes de llum s’entrellacen amb lletres que aprofundeixen en les nostres pors, profundes i superficials, sent capaç de fer-nos ballar mentre ens enfrontem al que ens fa més vulnerables i celebrar la nostàlgia al ritme de sintetitzadors i caixes de ritmes. Julia amor és capaç de marcar-nos el camí a la llum enmig de la foscor. És una joia pop que en plena pandèmia va llançar les primeres cançons davant la necessitat de parlar d’estimar amb por, i trencar una llança a favor de la sensibilitat com una arma de transformació molt poderosa.

Les quatre cançons que conformen l’EP es desenvolupen dins d’un dream pop de llums i ombres, introspectiu i cluber. Si bé una altra vegada “recuerdos y promesas” es troben més properes a l’eurodance i els nous corrents electrònics, Ciudad Gris i Como una Foto s’acosten a la cançó clàssica d’una cançó pop.

La producció, novament portada per Chri Blau i Sergio Pérez, acompanya els seus dubtes i contradiccions al ritme frenètic del baix i la caixa de ritmes, que mantenen la sensació de carrera, augmentant cada vegada més fins al final. Amb aquest nou EP, l’artista es reinventa en un pop més alegre i lluminós.

Foto: julia amor per Marc Luguera

Novetats discogràfiques

GAVINA.MP3 ens presenta “Ciutat”, el tercer single del seu nou àlbum

Published

on

By

S’estrena CIUTAT, el nou single de gavina.mp3, una cançó que parla del desencant amorós i vital des del cor d’una Barcelona que es fa gran, crua i hostil, i forma part del seu segon àlbum que veurà la llum a finals d’octubre de 2025.

La cançó, escrita i compostaper Max Codinach (gavina.mp3), retrata una relació que mai acaba d’arrencar, amb una ciutat que esdevé mirall i escenari d’un malestar més profund. Compta amb una producció de Pau Esteve (La Ludwig Band, Locus Studio), el tema torna a la sonoritat més pop de l’artista, sense perdre la seva càrrega emocional ni caure en simplicitats ni trivialitats.

La producció accentua la tensió emocional que travessa tota la peça. L’estructura de la cançóes va desplegant amb capes subtils que creixen en intensitat, mentre la veu de gavina.mp3 manté una expressivitat continguda que colpeja amb frases com: Clar que hi ha molts dies que en el fons, no t’assembles gens al meu record.”

L’apartat visual de CIUTAT també juga un paper clau en aquest llançament. El videoclip, codirigit per Roger Monleón i el propi Max Codinach, construeix una narrativa estètica i urbana que amplia la mirada de la cançó i reforça el paisatge emocional del projecte gavina.mp3.

Continuar llegint

El més vist

underground.cat # Espai de reflexió permanent sobre el putu underground i les seves conseqüències.