Novetats discogràfiques
Dream pop de llums i sombres al nou EP de julia amor “recuerdos y promesas”
julia amor torna amb “recuerdos y promesas”, EP en què continua amb el so synth electrònic i ballable que la caracteritza: un pop de contrastos en què melodies plenes de llum s’entrellacen amb lletres que aprofundeixen en les nostres pors més profundes. Després d’un primer disc amb què Julia pretenia narrar la seva relació amb l’amor i les seves conseqüències, el seu nou EP “recuerdos y promesas” arriba d’una manera molt més lleugera i intuïtiva. Aquestes 4 cançons són idees i sensacions que s’han quedat al cap com un ressò interminable. Pensaments obsessius i fantasies sobre una possible fuita, sempre amb una mirada malenconia aferrada al passat. Sempre buscant una veritat reconfortant on poder refugiar-se de tot el soroll constant, observa, es pregunta i es qüestiona la realitat i la seva pròpia percepció.
Abraçant la sensibilitat i la tristesa, julia amor es mou amb comoditat en un pop de contrastos en què melodies plenes de llum s’entrellacen amb lletres que aprofundeixen en les nostres pors, profundes i superficials, sent capaç de fer-nos ballar mentre ens enfrontem al que ens fa més vulnerables i celebrar la nostàlgia al ritme de sintetitzadors i caixes de ritmes. Julia amor és capaç de marcar-nos el camí a la llum enmig de la foscor. És una joia pop que en plena pandèmia va llançar les primeres cançons davant la necessitat de parlar d’estimar amb por, i trencar una llança a favor de la sensibilitat com una arma de transformació molt poderosa.
Les quatre cançons que conformen l’EP es desenvolupen dins d’un dream pop de llums i ombres, introspectiu i cluber. Si bé una altra vegada “recuerdos y promesas” es troben més properes a l’eurodance i els nous corrents electrònics, Ciudad Gris i Como una Foto s’acosten a la cançó clàssica d’una cançó pop.
La producció, novament portada per Chri Blau i Sergio Pérez, acompanya els seus dubtes i contradiccions al ritme frenètic del baix i la caixa de ritmes, que mantenen la sensació de carrera, augmentant cada vegada més fins al final. Amb aquest nou EP, l’artista es reinventa en un pop més alegre i lluminós.
Foto: julia amor per Marc Luguera
Novetats discogràfiques
BRIGADE LOCO presenten “ETEN”, primer avançament del seu nou disc, “Bide Baten Esanahia”
La banda Gipuzkoana Brigade Loco torna amb força i grans novetats per a aquest 2025. El seu proper disc, titulat “Bite Naten Esanahia”, veurà la llum el 21 de febrer, i com a primer avançament presenten “Eten“, un single carregat d’energia que reflecteix l’essència renovada del grup.
A més, el grup sorprendrà els seus seguidors amb un projecte audiovisual únic. Divendres 10 de gener, s’estrena al Bergarako Seminarixoa la pel·lícula de Brigade Loco, un emocionant projecte dirigit per Beñat Goia, que inclou els videoclips dels tres singles que publicaran properament. Aquest esdeveniment marca l´inici d´una etapa innovadora i ambiciosa per a la banda, que amplia la seva proposta creativa més enllà de la música.
En paraules de la banda: “La cançó ETEN explica la història d’una amistat, de diferents etapes a la vida, i la necessitat de parar per avançar. Simbolitza la nostra relació com a grup, tot el camí recorregut fins ara, i els amics que hem conegut.
És el tema que obre el disc, apareixen el nostre antic guitarrista Mikel i el nostre amic ja conegut com a “actor de Brigade”, Jokin, parlant des de la nostàlgia i sent alhora un final i un començament per a la nova etapa de Brigade Loco.
Aquest tercer treball que hem realitzat constarà de 11 cançons una mica més introspectives comparades amb les anteriors, sense deixar enrere el compromís, la lluita interna, les emocions i els valors del grup.
És un disc que portem treballant-lo any i mig ia més hem tingut el plaer de comptar amb la gran ajuda de Miguel Peral com a productor.
En resum, serà un disc que manté l’essència de la banda deixant un clar progrés grupal.”
ETEN, com tot el disc, s’ha enregistrat a l’estudi Sound of Sirens a Iruñea durant els mesos d’octubre i novembre del 2024. I la lletra d’aquest tema que presenten ha estat escrita per Maitane Arteaga. Ha estat gravat, barrejat i masteritzat de la mà de Julen Urzaiz, i ha comptat amb la producció musical de Miguel Peral i Julen Urzaiz.
La banda també està a punt per conquerir els escenaris amb una gira que començarà el proper 7 de febrer a Londres. Aquesta sèrie de concerts promet ser una celebració del seu nou treball i una trobada inoblidable amb una base de fans creixent.
Entrades ja a la venda a www.hfmncrew.cat
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible6 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga