Novetats discogràfiques
CHAQUETA DE CHÁNDAL publicarà el seu tercer disc “Flema eterna” el 25 d’octubre

Chaqueta de Chándal tornen a la càrrega amb els seus sintes, les seves guitarres i la seva ironia més esmolades que mai. El trio barceloní publicarà el proper 25 d’octubre el seu tercer disc, enregistrat i produït per Joan Colomo, que portarà per títol “Flema eterna”.
El grup ha anunciat la data de la seva presentació oficial a Barcelona: serà el 9 de novembre a la sala Apolo [2], juntament amb els austríacs Blasser Kyren com a grup convidat. Les entrades ja són a la venda aquí.
Presentació oficial a la sala Apol·lo [2] de Barcelona el 9 de novembre
Fins ara ja han avançat dos temes del nou àlbum: “Objetivo indiscreto” i “Declaración universal de unos desechos humanos”.
Chaqueta de Chándal són Guillem Caballero (veu, teclats i sintes), Natalia Brovedanni (veu i guitarra) i Alfonso Méndez (bateria i cors), acompanyats en diversos temes per Pablo Volt a la trompeta. Amb “Flema eterna”, prossegueixen el seu viatge cap a aquest lloc recòndit on es troben el pop, el krautrock i el punk, un camí per a valents que va arrencar amb lucidesa a “Gimnasia menor” (2019) i “Futuro, tú antes molabas” (2022).


Novetats discogràfiques
CRIM presenta el nou disc “Futur Medieval”

El nou LP dels tarragonins CRIM sortirà a finals d’any i serà presentat juntament amb Brigade Loco i Kaleko Urdangak a Barcelona el 13 de desembre.
CRIM presentaran el seu nou disc, “Futur Medieval”, el proper 13 de desembre a Barcelona, acompanyats de BRIGADE LOCO i Kaleko Urdangak.
“BARCELONA, el tretzè dia del dotzè mes de l’any en curs. 13/12
Escolteu, gent de cor valent, com s’acosta el FUTUR MEDIEVAL al Paral·lel 62! Amb dos ferotges estendards, Kaleko Urdangak i BRIGADE LOCO, arribats a lloms de les cavalleries basques, serà l’especial primer concert de presentació del nou disc amb aquest títol, que sortirà poques llunes abans, del qual faran poques llunes abans.
Només podran travessar el portal els portadors d’entrada, disponible a www.hfmncrew.cat. Si no vols quedar-te fora de les muralles, sigues el primer a respondre a la trucada i empunya la teva entrada (i una espasa de plàstic tampoc estaria malament!)”

-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga