Novetats discogràfiques
GAVINA.MP3 ens presenta “Ciutat”, el tercer single del seu nou àlbum

S’estrena CIUTAT, el nou single de gavina.mp3, una cançó que parla del desencant amorós i vital des del cor d’una Barcelona que es fa gran, crua i hostil, i forma part del seu segon àlbum que veurà la llum a finals d’octubre de 2025.
La cançó, escrita i compostaper Max Codinach (gavina.mp3), retrata una relació que mai acaba d’arrencar, amb una ciutat que esdevé mirall i escenari d’un malestar més profund. Compta amb una producció de Pau Esteve (La Ludwig Band, Locus Studio), el tema torna a la sonoritat més pop de l’artista, sense perdre la seva càrrega emocional ni caure en simplicitats ni trivialitats.
La producció accentua la tensió emocional que travessa tota la peça. L’estructura de la cançóes va desplegant amb capes subtils que creixen en intensitat, mentre la veu de gavina.mp3 manté una expressivitat continguda que colpeja amb frases com: “Clar que hi ha molts dies que en el fons, no t’assembles gens al meu record.”
L’apartat visual de CIUTAT també juga un paper clau en aquest llançament. El videoclip, codirigit per Roger Monleón i el propi Max Codinach, construeix una narrativa estètica i urbana que amplia la mirada de la cançó i reforça el paisatge emocional del projecte gavina.mp3.

Novetats discogràfiques
Estribillo al cerebro: LA PALOMA publiquen el seu nou single “Sé lo que quiero”

Hi ha cançons que s’intueixen importants des de la primera vegada que se senten. “Sé lo que quiero” n’és una: de les que saps que t’acompanyarà durant molt de temps: als concerts de La Paloma als que assistiràs i també als teus auriculars. De melodia immediatament reconeixible i tornada que s’adhereix al cervell de manera irremeiable, el tema tracta sobre “habitar un espai físic o temporal -explica la banda- que s’ha anat degradant. Passa el temps i no hi ha millora, però, per alguna raó, has de resistir i quedar-te una mica més, tenint clar que les coses canviaran”. Com sempre, el trio és capaç de trobar la tecla generacional, convertint els seus lliuraments en petits himnes.
El grup estarà presentant la cançó en directe (i tots els seus clàssics) aquest 21 de juny a Matadero Madrid en un concert al costat de Baiuca, Hinds i Error 97
“Sé lo que quiero” és el segon avançament del que serà el segon àlbum de La Paloma. El combo radicat a Madrid es va convertir en una de les sensacions més fascinants de l’escena rock nacional amb l’aparició del seu ja mític primer EP “Una idea, pero es triste” (2021). La posterior publicació el 2023 de ‘Todavía no”, el seu disc de debut en format llarg, va confirmar les expectatives dipositades al grup i li va servir per fer el salt definitiu de promesa a realitat contrastada. L’expectativa, per tant, davant la nova feina de Nico, Lucas i Juan és màxima i els singles previs no fan més que corroborar-ho.
-
Festival6 anys ago
El Salt Mortal sacseja les bases de l’underground amb el cartell de la seva quarta edició
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
El Petit de Cal Eril publica el nou disc “Energia fosca”
-
Novetats discogràfiques6 anys ago
Les Cruet anuncien el llançament del nou disc “Cérvols, astres” pel 22 de febrer
-
Imperdible7 anys ago
Mercat de Nadal i Flamenc al Konvent de Berga